ODLUKU
O USVAJANJU GODIŠNJEG FINANSIJSKOG IZVJEŠTAJA FONDA ZA REFORMU JAVNE UPRAVE ZA 2016. GODINU
Član 1.
(Predmet)
Član 2.
(Stupanje na snagu)
VM broj 277/17
04. decembra 2017. godine
Sarajevo
Predsjedavajući
Vijeća ministara BiH
Dr. Denis Zvizdić, s. r.
GODIŠNJI FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ
FONDA ZA REFORMU JAVNE UPRAVE ZA 2016. GODINU
PRIPREMIO:
URED KOORDINATORA ZA REFORMU JAVNE UPRAVE
Mart 2017.
1.
Uvod
R.br |
Naziv projekta |
Status projekta |
Ref. oblast |
Mjera iz AP1 |
Opis projektnih aktivnosti u izvještajnom periodu |
1. |
Jačanje kapaciteta za strateško planiranje i razvoj politika - Faza II (SPPD II) |
U implementaciji |
SPKIP |
SPKIP 1.2.; 1.3. 2.1. i 2.6. |
Ugovor za implementaciju projekta "Jačanje kapaciteta za strateško planiranje i razvoj politika - faza II (SPPD II)" potpisan je 26.05.2016. godine čime je započela njegova implementacija. Nacrt Početnog izvještaja dostavljen je 26.07.2016. godine, nakon usaglašavanja i dorade isti je usvojen na 57. Sjednici Upravnog odbora Fonda održanoj 14.12.2016. godine. Također, 26.10.2016. godine dostavljen je Prvi periodični izvještaj koji će nakon pregleda biti upućen UO Fonda na usvajanje. |
2. |
Izrada softvera za podršku izradi zakona i drugih propisa |
Nadzorni tim za Unapređenje kvaliteta i procedura izrade i donošenja propisa usvojio Projektni prijedlog |
SPKIP |
SPKIP 2.8 |
Nadzorni tim za oblast Unapređenje kvaliteta i procedura izrade i donošenja propisa, usvojio je projektni prijedlog i budžetsku strukturu za projekat "Izrada softvera za podršku izradi nacrta zakona i drugih propisa". U međuvremenu Ured koordinatora je izradio Projektni zadatak koji je predstavljen članovima NT. Na stastanku Nadzornog tima koji je održan 15.06.2016. u Banja Luci, razmatran je projektni zadatak "Izrada softvera za podršku izradi nacrta zakona i drugih propisa". Na pomenutom sastanku, pored dostavljenih komentara je bilo i dodatnih komentara od strane članova NT sa nivoa RS-a, te je donesen zaključak, da će dostaviti komenatre u pisanoj formi Uredu koordinatora, nakon čega će se projektni zadatak doraditi i poslati članovma NT na saglasnost. Nakon pristiglih komentara projektni zadatak je dorađen i dostavljen Članovima NT na saglasnost. Tokom decembra 2016., članovi NT dostavili su dodatne komentare, te su u toku dodatne konsultacije s korisnicima projekta. |
3. |
Informacijski sistem trezora bd |
U proceduri javne nabavke |
jf |
JF 3.5.1 |
Procedura javne nabavke za ovaj projekat nastavljena je i u 2016. godini. (više detalja o prethodnim postupcima javne nabavke za ovaj projekt nalazi se u Izvještaju Fonda za 2015. godinu i kvartalnim izvještajima Fonda). U skladu sa pozivom za dostavljanje ponuda javno otvaranje ponuda je održano 21.01.2016. Nakon uvida u ponude Komisija je utvrdila da nijedna od dvije pristigle ponude nije prihvatljiva jer nisu u skladu sa kriterijumima i uslovima koji su traženi tenderskom dokumentacijom. S obzirom na navedeno komisija je dala preporuku Upravnom odboru Fonda za RjU da poništi predmetni postupak javne nabavke. Na pedeset prvoj sjednici UO Fonda donijeo je Odluku o davanju saglasnosti na Izvještaj o evaluaciji nabavke za ovaj projekat. Tender za navedeni projekat je poništen i zatraženo je izjašnjenje Brčko distrikta o potrebi korigovanja projektnog zadatka. obzirom da nije bilo zahtjeva od strane korisnika iz Brčkog za promjenama projektnog zadatka, pripremljena je tenderska dokumentacija. Upravni odbor Fonda je odobrio tendersku dokumenatciju u proceduri pisanog usaglašavanja. Obavještenje o javnoj nabavci usluga za implementaciju projekta "Informacioni sistem trezora Brčko distrikta" putem otvorenog postupka javne nabavke, objavljeno na portalu Agencije za javne nabavke dana 29.12.2016.godine. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije, kao i rok za zahtjeve za pojašnjenja je 03.02.2017. godine. Rok za dostavljanje ponuda je 13.02.2017. godine nakon čega je isti dan zakazano i javno otvaranje ponuda. |
4. |
Javno-privatno partnerstvo |
U implementaciji |
jf |
JF 6 |
Na portalu javnih nabavki Bosne i Hercegovine je 28.12.2015. godine objavljeno Obavještenje o nabavci čime je ponovo pokrenut postupak nabavke. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije je bio 05.02.2016. godine. S obzirom da je 08.02.2016. godine stigla žalba na tendersku dokumentaciju postupak nabavke je prekinut. Ured za razmatranje žalbi je 03.03.2016. godine donio zaključak da se navedena žalba odbacuje kao neuredna. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije je produžen do 11.03.2016. godine. Rok za dostavljanje ponuda je bio ostavljen do 21.03.2016. godine kada je izvršeno javno otvaranje ponuda nakon čega je komisija pristupila evaluaciji ponuda. Na pedeset prvoj sjednici Upravnog odbora Fonda razmatran je Izvještaj o evaluaciji nabavke s prijedlogom odluke o dodjeli ugovora, ali isti nije dobio saglasnost uo, te je zaključeno da se Komisija za javne nabavke za projekat "Javno privatno partnerstvo" ponovo sastane i obezbijedi izjašnjenje petog člana Komisije, koji se nije izjasnio, te da to bude uvršteno u Izvještaj o evlauaciji nabavke nakon čega će se organizovati sjednica Upravnog odbora na kojoj će se razmotriti Izvještaj o evaluaciji nabavke i prijedlog odluke o dodjeli ugovora. Na pedeset drugoj sjednici Upravnog odbora Fonda održanoj 11.04.2016. godine usvojena je Odluka o davanju saglasnosti na prijedlog odluke o dodjeli ugovora za nabavku konsultantskih usluga za implementaciju projekta "Javno privatno partnerstvo". Ugovor za ovaj projekat je potpisan dana 26.05.2016. godine. Početni i prvi periodični izvještaj za projekat JPP Upravni odbor Fonda je usvojio u proceduri pisanog usaglašavanja. Implementator je pripremio i nacrt drugog periodičnog izvještaja koji će nakon pregleda u Uredu koordinatora i saglasnosti Implementacijskog i Nadzornog tima biti upućen Upravnom odboru Fonda na usvajanje. |
5. |
Uspostavljanje savremenih odjela za upravljanje ljudskim potencijalima u organima uprave u BiH |
Projekat više nije na listi projekata |
uljp |
uljp 4.3.3. |
Na 54. sjednici održanoj 27.5.2016. godine Upravni odbro Fonda donio je Odluku o davanju saglasnosti na prijedlog Odluke o poništenju ograničenog postupka za javnu nabvaku konsultantskih usluga za implementaciju projekta "Uspostavljanje savremenih odjela za upravljanje ljudskim potencijalima u organima uprave u BiH". Obzirom da nakon 5 godina od njegove pripreme više nema potrebe za realizaciju aktivnosti planiranih kroz ovaj projekt, projekt je skinut s liste projekata za finansiranje iz sredstava Fonda za RJU. |
6. |
Izgradnja kapaciteta za borbu protiv korupcije u strukturama državne službe u BiH |
U implementaciji |
uljp, IK |
uljp 1.2 IK 1., 4., 9., 10. |
Početni izvještaj je dostavljen u planiranom roku 10.06.2016. Na nivou Implementacijskog tima izvještaj je usvojen zaključno sa 30.08.2016., a na nivou Upravnog odbora Fonda usvojen je 26.09.2016. Prvi periodični izvještaj je dostavljen u predviđenom roku, 10.09.2016. Na drugom sastanku Implementacijskog tima, koji je održan 27.09.2016., predstavljen je i usvojen Prvi periodični izvještaj, a isti je 24.11.2016. usvojen na nivou UO Fonda. Nacrt Drugog periodičnog izvještaja dostavljen je u planiranom roku, i to 09.12.2016. i u toku je usaglašavanje na nivou Implementacijskog tima. |
7. |
Obuka zaposlenih koji obavljaju poslove državne uprave za primjenu informacionih tehnologija i rad na računaru |
U implementaciji |
uljp |
ULJP 7. e-Uprava 2. |
22.02.2016. godine potpisan je Ugovor o relazaciji projekta s konzorcijem kojeg čine "Net-Pro" d.o.o. Brčko i "EKSA" d.o.o. Sarajevo. Periodični izvještaj dostavljen na komentare, održana početna konferencija projekta 22.07.2016. godine u prostorijama Vlade RS. Održan sastanak Implementacionog tima 25.08.2016. godine radi usaglašavanja datuma polaska drugog ciklusa i drugih pitanja. Drugi ciklus obuka je započeo 12.09.2016. godine u RS, dok je na drugim nivoima započeo 19.09.2016. godine. Održana završna konferencija projekta, gdje su prezentirani dosadašnji rezultati, 21.12.2016. godine u Sarajevu. Implementator dostavio Drugi periodični izvještaj 30.12.2016. |
8. |
Razvoj elektronskih obuka za potrebe državne službe/uprave u BiH |
U proceduri javne nabavke |
uljp |
ULJP 7.2 uljp 7.2.2. |
Projektni zadatak je usvojen na sjednici Nadzornog tima za ULJP održanoj 26.04.2016. godine, te je isti usvojen i od strane Upravnog odbora Fonda na 55. sjednici, održanoj 21.07.2016. Nakon objave javne nabavke, rok za dostavu je bio 27.12.2016. godine, te je isti dan Komisija za javne nabavke izvršila javno otvaranje. U narednom periodu bit će izrađen Izvještaj o evaluaciji javne nabavke. |
9. |
Unapređenje procesa analize potreba i evaluacije efekata obuke |
U proceduri javne nabavke |
uljp |
ULJP 7.1 |
Članovi NT za ULJP na sjednci održanoj 03.12.2016. godine usvojili istovremeno i projektni prijedlog i projektni zadatak. Dokumenti su upućeni i članovima UO Fonda. Na pedeset prvoj sjednici UO Fonda usvojen je projektni prijedlog i projektni zadatak za ovaj projekat, kao i tenderska dokumentacija za ugovor o javnoj nabavci usluga za implementaciju projekta. Informacija o projektu upućena Vijeću ministara BiH 24.06.2016. godine, po pribavljanju potrebnih mišljenja. Obavještenje o nabavci i tenderska dokumentacija objavljena 15.09.2016. godine, a rok za dostavljanje ponuda je 02.11.2016. godine, kada su i otvorene ponude. Komisija je pripremila Izvještaj o evaluaciji o javnoj nabavci te isti dostavila Upravnom odboru Fonda, a isti ga je usvojio na sjednici održanoj 07.12.2016. godine. U narednom periodu se očekuje potpisivanje ugovora sa izabranim implementatorom. |
10. |
Pojednostavljenje i unapređenje zapošljavanja u državnu službu |
Projektni prijedlog i projektni zadatak Upravni odbor Fonda usvojio 21.07.2016. |
ULJP |
ULJP5.2, ULJP 5.3 |
Članovi NT za ULJP na sjednici održanoj 24.05.2016. usvojili su istovremeno i projektni prijedlog i projektni zadatak. Dokumenti su upućeni i članovima UO Fonda. Na 55. sjednici UO Fonda, održanoj 21.07.2016. u Sarajevu usvojen je projektni prijedlog i projektni zadatak za ovaj projekat. Javna nabavka je objavljena i rok za dostavu ponuda je 12.01.2017. godine. |
11. |
Unapređenje informacionog sistema u Agenciji za državnu službu Federacije BiH, Agenciji za državnu upravu Republike Srpske i Pododjeljenju za ljudske resurse Brčko distrkta BiH |
Usvojen projektni prijedlog |
ULJP |
ULJP 3. ULJP 4. e-Uprava 4. |
Članovi Nadzornog tima za ULJP su na sjednici održanoj 02.12.2016. usvojili projektni prijedlog. |
12. |
Uspostavljanje i/ili jačanje kapaciteta institucija za kontrolu propisa i uspostavljanje sistema redukcije administrativnih prepreka |
U implementaciji |
UPiUU i spkip |
UP 1.2, 1.3 i 5.1 spkip 2.1. |
Upravni odbor Fonda je na 49. sjednici održanoj 22.12.2015. godine usvojio Odluku o davanju saglasnosti na Izvještaj o evaluaciji i Odluku o davanju saglasnosti na prijedlog odluke o dodjeli ugovora za konsultantske usluge za implementaciju projekta "Uspostavljanje i/ili jačanje kapaciteta institucije/a za kontrolu propisa i uspostavljanje sistema redukcije administrativnih prepreka". U periodu od januara do marta 2016. godine, projekat se nalazi u žalbenom postupku. 10.05.2016. potpisan je ugovor o konsultantskim uslugama s izabranim implementatorom, konzorcij "Commerce engineering doo Mostar, Commerce media doo Mostar, Materna i Teza Bugarska". 19.09.2016. održana Početna konferencija projekta gdje je projektni tim na čelu sa prof.dr. Veljkom Trivunom predstavio koncept i plan implementacije projekta. Održana dva sastanka Implementacionog tima projekta "Uspostavljanje i/ili jačanje kapaciteta institucije/a za kontrolu propisa i uspostavljanje sistema redukcije administrativnih prepreka", i to: 23.-24.09.2016. i 15.12.2016. godine. Upravni odbor Fonda je 25.10.2016. godine, usvojio finalni tekst Početnog izvještaja i prateće anexe. U toku drugog Izvještajnog perioda, održano je ukupno pet radionica i to za slijedeće upravne nivoe: BiH, FBiH i BD BiH. Prvi periodični Izvještaj je odobrio Nadzorni tim; nakon usaglašavanja finansijskog dijela Izvještaja izvještaj će biti dostavljen UO Fonda. |
13. |
Obuka službenika za odnose s javnošću-faza II |
U implementaciji |
IK |
IK 3. i IK 4. |
Nakon što je Komisija postupila u skladu sa uputama Ureda za razmatranje žalbi i pripremila novi Izvještaj o evaluaciji ponuda sa novom Odlukom o dodjeli ugovora, koji su usvojeni na sjednici UO Fonda, održanoj 27.05.2016., Ured koordinatora je 01.07.2016. primio žalbu jednog od ponuđača. Komisija je pripremila Izjašnjenje na žalbu i isto dostavila URŽ-u. URŽ je 03.09.2016. dostavio Rješenje kojim se žalba ponuđača usvaja i poništava odluka o dodjeli ugovora. Komisija je ponovo postupila prema uputama URŽ-a i izvršila ponovnu evaluaciju ponuda, te 16.09.2016. Izvještaj o evaluaciji ponuda i prijedlog nove Odluke o dodjeli ugovora dostavila Upravnom odboru Fonda na pisano izjašnjavanje. Nakon što je UO Fonda u proceduri pisanog usaglašavanja usvojio Izvještaj o evaluaciji i prijedlog odluke o dodjeli ugovora, isti su dostavljeni ponuđacima 23.09.2016., uz obavještenje o dodjeli ugovora. Do isteka zakonskog roka za dostavljanje žalbi, 07.10.2016., Ured koordinatora nije zaprimio niti jednu žalbu. Ugovor o implementaciji projekta potpisan je 10.11.2016. i time je započela implementacija projekta. Implementator je do predviđenog roka (10.12.2016.) dostavio nacrt Početnog izvještaja, koji je usvojen na nivou Implementacijskog tima zaključno s 27.12.2016. Izvještaj je kao informacija dostavljen Nadzornom timu 30.12.2016. |
14. |
Strateška komunikacija - faza II |
Pokrenut postupak javne nabavke |
IK |
IK 1.1., IK 1.2., IK 4.2., IK 4.3., IK 4.4. i IK 11.1. |
Nakon usvajanja projektnog prijedloga i projektnog zadatka na sjednici Upravnog odbora Fonda, održanoj 27.05.2016., pripremljena je i 10.08.2016. usvojena tenderska dokumentacija. Obavještenje o javnoj nabavci objavljeno je 29.09.2016., s rokom za dostavljanje ponuda 24.10.2016. Istog datuma je održano javno otvaranje ponuda. Nakon evaluacije pristiglih ponuda, Komisija je konstatovala da nijedna ponuda ne ispunjava sve uslove zacrtane tenderskom dokumentacijom. Izvještaj Komisije o evaluaciji ponuda i prijedlog odluke o poništenju postupka javne nabavke usvojeni su na Upravnom odboru Fonda. Obavještenje o ponovnom pokretanju procedure javne nabavke objavljeno je 29.12.2016. |
15. |
Funkcionalni pregled kapaciteta institucionalne komunikacije u strukturama državne službe u BiH |
U toku izrada projektne dokumentacije |
IK |
IK 2., IK IK 4., IK 7., IK IK 11. i IK 12 |
Projektni prijedlog i zadatak "Funkcionalni pregled kapaciteta institucionalne komunikacije u strukturama državne službe u BiH" usvojeni su na nivou Nadzornog tima 19.10.2016., a na nivou UO Fonda na 57. sjednici, održanoj 07.12.2016. U toku je priprema tenderske dokumentacije. |
16. |
Mapa puta za reformu registracije poslovnih subjekata |
Poništen postupak javne nabavke |
eUprava |
eUprava 4.9 UP 1.3 UP 1.4 |
Postupak javne nabavke je poništen iz razloga što do ostavljenog roka za dostavljanje ponuda nije pristigla niti jedna ponuda (rok za dostavljanje ponuda bio je 28.10.2015.). U toku su aktivnosti na redefinisanju projektnih aktivnosti na nivou Nadzornog tima. Na sjednicama Nadzornog tima, održanim 23.02. i 11.05.2016. godine, članovi iz FBiH i BD BiH su iskazali zainteresovanost za dalje učešće u projektu s tim da se čeka stav FBiH u kojem obimu će se redefinisati projektne aktivnosti. Nije bilo nikakvih obimnijih aktivnosti vezano za ovaj projekat. U septembru je Uredu koordinatora putem e-maila stiglo obavještenje da u FBiH nema više potrebe za ovim projektom budući da su odgovarajuće aktivnosti obuhvaćene projektom Svjetske banke. Zaključak o konačnom statusu ovog projekta je potrebno da donese Vlada FBiH. Budući da članovi NT-a iz BD BiH još uvijek ne raspolažu oficijelnim informacijama o učešću BD BiH u projektu Svjetske banke, ne mogu se odlučiti oko daljeg načina učešća ili odustajanja od ovog projekta. |
17. |
Specijalistički program obuka za IT menadžere |
U implementaciji |
eUprava |
eUprava 2.2 2.3 |
Ugovor o uslugama za implementaciju projekta potpisan sa izabranim ponuđačem Akademika d.o.o. 04.01.2016. godine. Implementacija projekta u toku. Na pedest prvoj sjednici UO Fonda prezentiran je početni izvještaj za ovaj projekat. Početni izvještaj je upućen članovima Upravnog odbora Fonda u proceduru pisanog izjašnjavanja. Odluka o usvajanju Početnog izvještaja projekta donesena 13.04.2016. godine. U predviđenom roku, 20.06.2016. godine, Uredu koordinatora dostavljen Nacrt periodičnog izvještaja projekta na komentare. Periodični izvještaj je usvojen 19.08.2016. godine. Završene su sve projektne aktivnosti zaključno sa završnom konferencijom koja je održana 20.09.2016. godine, u skladu s planom aktivnosti iz Početnog izvještaja. Realizirano je ukupno 86 obuka od čega su 53 kandidata položila ispit i stekla međunarodno priznate certifikate. 20.09.2016. godine je dostavljen nacrt finalnog izvještaja projekta, a 29.12.2016. godine je dostavljen kompletiran Finalni izvještaj koji je 06.01.2017. godine dostavljen UO Fonda na izjašnjavanje. |
18. |
Implementacija zajedničkih servisa za e-usluge |
U implementaciji |
eUprava |
eUprava 4.7; 4.8;4.9; UP 1.3; UP 1.9 |
30.09.2015. godine je objavljeno obavještenje o nabavci usluga za implementaciju ovog projekta. 16.11.2015. je izvršeno javno otvaranje ponuda, Komisija je izradila Izvještaj o evaluaciji sa preporukom o dodjeli ugovora. Izvještaj sa Prijedlogom odluke je dostavljen na razmatranje i odobravanje UO Fonda koji je isti odobrio na sjednici UO održanoj 22.12.2015. i donio Odluku o dodjeli Ugovora. Na navedenu odluku dva ponuđača su uložila žalbe koje su ocijenjene kao neosnovane i zajedno sa Izjašnjenjima na navode žalbi i relevenatnom dokumentacijom proslijeđena Kancelariji za razmatranje žalbi. Kancelarija za razmatranje žalbi je jednu žalbu odbacila kao neosnovanu a za drugu donijela Rješenje kojim je poništena odluka o dodjeli ugovora i predmet vraćen Ugovornom organu na ponovni postupak. Na pedeset prvoj sjednici UO Fonda razmatran je Izvještaj o evaluaciji nabavke i prijedlog Odluke o dodjeli ugovora za ovaj projekat, ali nije dobio saglasnost UO Fonda za reformu javne uprave. UO Fonda tražio je da Komisija Izvještaj dopuni i ponovo dostavi UO na razmatranje, što je i učinjeno tako da je na 53. sjednici Upravnog odbora Fonda usvojen Izvještaj o evaluaciji nabavke i prijedlog odluke o dodjeli ugovora. Nakon odobrenja Upravnog odbora nije bilo žalbi te je 08.07.2016. godine potpisan ugovor sa konzorcijem "KING ICT" d.o.o. Sarajevo, "Lanaco" d.o.o. Banja Luka i "Lirex BG Ltd" Sofija. 26.08.2016. godine je dostavljen nacrt početnog izvještaja projekta koji je u nekoliko navrata usaglašavan sa Ugovornim organom i Implementacionim timom jer je sadržavao mnoge nedostatke. Ured koordinatora kao Ugovorni organ je održao nekoliko sastanaka sa implementatorom kako bi se ubrzale aktivnosti. Na sjednici UO Fonda održanoj 07.12.2016. godine prezentiran je početni izvještaj, a odluka o njegovom usvajanju donesena je 13.12.2016. godine. Implementator je započeo aktivnosti predviđene za Prvi periodični izvještaj. Početnim izvještajem je planirano da je kraj Prvog periodičnog izvještaja sa 27.11.2016. godine ali do tog datuma nisu izrađene finalne verzije pripadajućih projektnih isporuka kao ni Prvi periodični izvještaj iz razloga što još uvijek nisu usaglašena sva otvorena pitanja sa Implementacionim i Nadzornim timom kako bi se finalizirale projektne isporuke i dostavile uz Prvi periodični izvještaj. Nacrt Prvog periodičnog izvještaja, sa prilozima je 30.12.2016. godine dostavljen Ugovornom organu na komentare. |
19. |
Izrada kataloga javnih registara u BiH |
U toku izrada tenderske dokumentacije |
eUprava |
eUprava 4.3;. 4.8; UP 1.8; |
Iako je prvobitnu tendersku dokumentaciju za ovaj projekt Upravni odbor Fonda usvojio još 2014. godine, zbog uslovljenosti izlaznih rezultata ovog projekta s projektom "Implementacija zajedničkih servisa za eUsluge" kao i početka primjene novog Zakona o javnim nabavkama, NT za oblast eUprave na sastanku održanom 27.12.2014. zaključio je da se izradi nova tenderska dokumentacija u skladu sa novim ZJN. Tenderska dokumentacija je dodatno dorađivana ali još uvijek nije finalizirana kako bi bila upućena UO Fonda na izjašnjenje. Na osnovu iskustava u prethodnim postupcima javnih nabavki, prilikom izrade tenderske dokumentacije inicirana je izmjena projektnog zadatka. U toku je usaglašavanje izmjena sa članovima Nadzornog tima. 22.09.2016. godine je održan sastanak sa predstavnicima Ministarstva pravde BiH, Generalnog sekretarijata VM BiH i Implementatora projekta CBGI Jačanja kapaciteta vladinih institucija za učešće u političkom dijalogu sa civilnim društvom. Na sastanku je konstatovano da je pilot usluga koja je namjeravana realizovati kroz projekat "Izrada kataloga javnih registara u BiH" a odnosi se na registar NVO Ministarstva pravde BiH već obuhvaćena spomenutim CBGI projekatom. Ministarstvo pravde BiH je nakon sastanka obavjestilo Ured koordinatora da je planirana pilot usluga već realizirana a istovremeno su dali svoj prijedlog za novu pilot uslugu. Članovima Nadzornog tima sa nivoa VM BiH je upućena inicijativa da se odrede po pitanju kandidiranja nove pilot usluge ovog upravnog nivoa u ovom projektu. |
20. |
Nadogradnja i uspostavljanje sistema za eSjednice vlada |
U toku procedura javne nabavke |
eUprava |
eUprava 4.4 UPUU 1.6 |
Nakon podjele projekta "Sistemi za upravljanje dokumentima i eSjednicama vlada", projektna dokumentacija za projekat "Nadogradnja i uspostavljanje sistema za eSjednice vlada" usaglašena između članova Nadzornog tima iz RS i BDBIH, te razmatrana i usvojena na sjednici Nadzornog tima održanoj 11.05.2016. godine i na 54. sjednici Upravnog odbora Fonda. Tendersku dokumentaciju je UO Fonda odobrio nakon 56. sjednice održane 19.10.2016. godine. 09.11.2016. godine je objavljeno obavještenje o javnoj nabavci za implementaciju ovog projekta. 26.12.2016. je izvršeno javno otvaranje pristiglih ponuda te je u toku izrada izvještaja o evaluaciji pristiglih ponuda. |
21. |
Sistemi za upravljanje dokumentima i eSjednicama vlada |
|
eUprava |
eUprava 4.4; UP 1.6 |
Nakon podjele projekta "Sistemi za upravljanje dokumentima i eSjednicama vlada", inicijalna projektna dokumentacija za projekat "Sistemi za upravljanje dokumentima" je dostavljena članovima Nadzornog tima sa nivoa VM BIH i FBiH na usaglašavanje. U toku su aktivnosti usaglašavanja dokumentacije na pomenuta dva upravna nivoa. U toku usaglašavanja projektne dokumentacije pojavile su se informacije da je Ministarstvo pravde BiH realiziralo DMS sistem u toj instituciji. Potrebno je da Generalni sekretarijat VM BiH koje je iniciralo ovaj projekat koriguje broj uključenih institucija. Iz FBiH se očekuje konačan stav po pitanju opsega dijela projekta koji se odnosi na FBiH. |
22. |
Nadogradnja jedinstvenog informacionog sistema za registraciju poslovnih subjekata u Republici Srpskoj kroz nabavku neophodne HW infrastrukture |
Završen |
e-uprava |
eUprava 4.9; UPUU 1.3. i UPUU 1.4 |
UO Fonda je, na sjednici održanoj 01.04.2016. godine, donio Odluku o prihvatanju tenderske dokumentacije. 25.04.2016. godine na Portalu javnih nabavki objavljeno Obavještenje o javnoj nabavci a otvaranje ponuda organizovano 23.05.2016. godine. Na 54. sjednici Upravnog odbora Fonda razmatrani i usvojeni Izvještaj o evaluaciji nabavke i prijedlog Odluke o dodjeli ugovora. U toku je pribavljanje mišljenja Pravobranilaštva BiH na nacrt Ugovora. Ugovor o realizaciji projekta je potpisan 26.07.2016. godine. Prema nacrtu finalnog izvještaja koji je dostavljen 14.09.2016. godine realizirane su sve projektne aktivnosti. Nakon usaglašavanja i finalizacije finalnog izvještaja UO Fonda je 14.12.2016. godine donio Odluku o usvajanju finalnog izvještaja projekta. |
3. Finansijski izvještaj Fonda za reformu javne uprave
3.1. Tabelarni pregled finansijskog izvještaja Fonda za RJU
PREGLED UPLATA
SREDSTAVA FONDA ZA REFORMU JAVNE UPRAVE DO 31.12.2016.
Red. broj |
Donator |
Uplaćeni iznosi sredstava na račune FRJU |
Uplaćeni iznosi sredstava na račune FRJU u KM |
Razlika između kamate i tekuće provizije CBBiH do 31.12.2016. **** |
Ukupan iznos sredstava do 31.12.2016. |
1 |
RNE* |
82.834,00 KM |
82.834,00 |
|
|
2 |
RNE |
406.194,20 KM |
406.194,20 |
|
|
3 |
RNE |
396.705,00 KM |
396.705,00 |
|
|
4 |
RNE |
1.066.188,55 KM |
1.066.188,55 |
|
|
5 |
RNE |
583.331,00 KM |
583.331,00 |
|
|
6 |
RNE |
392.635,53 KM |
392.635,53 |
|
|
7 |
Podzbir uplata RNE |
2.927.888,28 KM |
2.927.888,28 |
|
|
8 |
Sida** |
76.646,96 EUR |
149.908,42 |
|
|
9 |
Sida |
65.990,65 EUR |
129.066,49 |
|
|
10 |
Sida |
48.182,12 EUR |
94.236,04 |
|
|
11 |
Sida |
368.400,00 EUR |
720.527,77 |
|
|
12 |
Sida |
500.000,00 EUR |
977.915,00 |
|
|
13 |
Sida |
180.353,00 EUR |
352.739,81 |
|
|
14 |
Sida |
255.645,94 EUR |
500.000,00 |
|
|
15 |
Sida |
69.024,40 EUR |
135.000,00 |
|
|
16 |
Podzbir uplata Sida-e |
1.564.243,07 EUR |
3.059.393,53 |
|
|
17 |
DfID*** |
1.610.355,14 KM |
1.610.355,14 |
|
|
18 |
DflD |
858.123,57 EUR |
1.678.343,82 |
|
|
19 |
DfID |
685.800,00 EUR |
1.341.308,21 |
|
|
20 |
Podzbir uplata DfID-a |
4.630.007,17 KM |
4.630.007,17 |
|
|
Uplate domaćih vlasti - Aneks III MoU |
|
|
|
|
|
21 |
Doprinos VM BiH |
750.000,00 KM |
750.000,00 |
|
|
22 |
Doprinos FBiH |
680.000,00 KM |
680.000,00 |
|
|
23 |
Doprinos BD BiH |
102.000,00 KM |
102.000,00 |
|
|
24 |
Doprinos RS |
170.000,00 KM |
170.000,00 |
|
|
25 |
Podzbir doprinosa domaćih vlasti |
1.702.000,00 KM |
1.702.000,00 |
|
|
Donatori - aneks III MoU |
|
|
|
|
|
26 |
Ministarstvo vanjskih poslova Norveške |
1.090.411,22 EUR |
2.132.658,98 |
|
|
27 |
Ministarstvo vanjskih poslova Norveške |
957.826,41 EUR |
1.873.345,63 |
|
|
28 |
Sida |
2.259.379,99 EUR |
4.418.963,17 |
|
|
29 |
Sida |
806.842,54 EUR |
1.578.046,85 |
|
|
30 |
Ministarstvo vanjskih poslova Norveške |
593.937,31 EUR |
1.161.640,41 |
|
|
31 |
Ministarstvo vanjskih poslova Norveške |
326.644,84 EUR |
638.861,78 |
|
|
32 |
Podzbir uplata donatora |
6.035.042,31 EUR |
11.803.516,82 |
|
|
|
Donatori - Aneks IV MoU |
|
|
|
|
33 |
Ministarstvo vanjskih poslova Danske |
1.675.939,56 EUR |
3.277.852,87 |
|
|
34 |
Ministarstvo vanjskih poslova Danske |
1.675.438,00 EUR |
3.276.871,90 |
|
|
35 |
Ministarstvo vanjskih poslova Danske |
436.777,94 EUR |
854.263,40 |
|
|
36 |
Podzbir uplata donatora |
3.788.155,50 EUR |
7.408.988,17 |
|
|
37 |
UKUPNO |
|
31.531.793,97 |
8.328,39 |
31.540.122,36 |
RASPORED UPLAĆENIH SREDSTAVA PO PROJEKTIMA
R. br. |
Naziv projekta |
Reformska oblast |
Donator |
Uplaćena sredstva za projekte u KM |
Komentar |
1. |
Uspostava mreže info polica |
Institucionalna komunikacija |
RNE* |
82.834,00 |
Preostala sredstva u iznosu od 50.421,82 KM su preusmjerena na PPN "Skica razvoja centralnih organa vlada u BiH - implementacija faze I" u decembru 2010. godine |
Sida** |
94.236,04 |
||||
2. |
Strateško komuniciranje |
Institucionalna komunikacija |
Sida |
149.908,42 |
Preostala sredstva u iznosu od 25.481,65 KM su preusmjerena na PPN "Skica razvoja centralnih organa vlada u BiH - implementacija faze I" u decembru 2010. godine |
3. |
Obuka državnih službenika za primjenu informacijskih tehnologija i rad na računarima |
Upravljanje ljudskim potencijalima |
DfID*** |
819.737,50 |
Na ovaj projekt usmjeren je iznos od 811.474, 00 KM od DfID-ove uplate iz januara 2009., te iznos od 8.263,50 KM od DfID-ove uplate iz novembra 2010. godine, u 2011. godini Holandska Ambasada uplatila je dodatna sredstva za ovaj projekat u iznosu od 392.635,53. Na ovaj projekat usmjeren je iznos od 7.327,64 KM po osnovu pozitivne razlike između kamata na depozite i tekuće provizije za 2011. godinu. Sa ovog PPN je izvršeno preusmjeravanje sredstava na projekte "Obuka zaposlenih koji obavljaju poslove državne uprave za primjenu informacionih tehnologija i rad na računaru" i "Izrada kataloga javnih registara u BiH", nakon što su usvojene Odluke o prihvatanju projektnih zadataka. |
RNE |
392.635,53 |
||||
4. |
Razvoj sistema za upravljanje učinkom u strukturama državne službe BiH |
Upravljanje ljudskim potencijalima |
DfID |
760.383,00 |
Na ovaj projekt usmjeren je iznos od 760.383, 00 KM od DfID-ove uplate iz januara 2009. Sa ovog PPN je izvršeno preusmjeravanje sredstava na projekte "Obuka zaposlenih koji obavljaju poslove državne uprave za primjenu informacionih tehnologija i rad na računaru" i "Izrada kataloga javnih registara u BiH", nakon što su usvojene Odluke o prihvatanju projektnih zadataka. |
5. |
Izrada programa za poboljšanje kvaliteta upravnog odlučivanja u BiH |
Upravni postupak i upravne usluge |
DfID RNE |
38.498,14 406.194,20 |
Na ovaj projekt usmjeren je preostali iznos od 38.498,14 KM od DfID- ove uplate iz januara 2009. i uplata RNE iz 2009. godine. Sa ovog PPN je izvršeno preusmjeravanje sredstava na projekte "Proširenje informacijskog sistema za upravljanje ljudskim potencijalima sa softverskim modulima za planiranje kadrova i vođenje internog tržišta rada u republičkim organima RS", "Obuka zaposlenih koji obavljaju poslove državne uprave za primjenu informacionih tehnologija i rad na računaru" i "Izrada kataloga javnih registara u BiH", nakon što su usvojene Odluke o prihvatanju projektnih zadataka. |
6. |
Obuka službenika za odnose s javnošću |
Institucionalna komunikacija |
Sida |
129.066,49 |
Preostala sredstva u iznosu od 19.495,48 KM su preusmjerena na PPN "Skica razvoja centralnih organa vlada u BiH - implementacija faze I" u decembru 2010. godine |
7. |
Unapređenje pravila i procedura za izradu zakona, drugih propisa i općih akata u BiH |
Strateško planiranje, koordinacija i izrada politika |
DfID |
786.041,57 |
Na ovaj projekt usmjeren je dio uplaćenih sredstava DfID-a iz februara 2010. godine. Sa ovog PPN je izvršeno preusmjeravanje sredstava na projekte "Obuka zaposlenih koji obavljaju poslove državne uprave za primjenu informacionih tehnologija i rad na računaru" i "Izrada kataloga javnih registara u BiH", nakon što su usvojene Odluke o prihvatanju projektnih zadataka. |
8. |
Skica razvoja centralnih organa vlada u BiH - implementacija faze I |
Strateško planiranje, koordinacija i izrada politika |
DfID |
892.302,25 |
Na ovaj projekt usmjeren je preostali dio DfID-ove uplate u iznosu od 892.302,25, te uplata donatora Sida-e iz maja 2010. godine u iznosu od 368.400,00 EUR, odnosno 720.527,77 KM; u decembru 2010. godine za nabavku opreme je usmjeren dio uplaćenih sredstava u iznosu od 104.601,05 KM, te preostala sredstva od 3 završena projekta u iznosu od 95.398,95 KM. Sa ovog PPN je izvršeno preusmjeravanje sredstava na projekte "Obuka zaposlenih koji obavljaju poslove državne uprave za primjenu informacionih tehnologija i rad na računaru" i "Izrada kataloga javnih registara u BiH", nakon što su usvojene Odluke o prihvatanju projektnih zadataka. |
Sida |
720.527,77 |
||||
DfID |
104.601,05 |
||||
Preostala sredstva od završenih projekata |
95.398,95 |
||||
9. |
Transponiranje EU zakonodavstva u pravni sistem u BiH |
Strateško planiranje, koordinacija i izrada politika |
RNE |
396.705,00 |
Na ovaj projekt usmjerena su sredstva po osnovu uplate Holandske Ambasade iz septembra 2010. godine. Sa ovog PPN je izvršeno preusmjeravanje sredstava na projekte "Obuka zaposlenih koji obavljaju poslove državne uprave za primjenu informacionih tehnologija i rad na računaru" i "Izrada kataloga javnih registara u BiH", nakon što su usvojene Odluke o prihvatanju projektnih zadataka. |
10. |
Informacijski sistem upravljanja budžetom |
Javne finansije |
DfID |
852.741,88 |
Na ovaj projekt je usmjeren iznos od DfID-ove uplate u iznosu od 852.741,88 KM te uplata donatora Sida-e u iznosu od 500.000 EUR odnosno 977.915,00 KM iz decembra 2010. godine. Sa ovog PPN je izvršeno preusmjeravanje sredstava na projekte "Rodno odgovorno budžetiranje", "Obuka zaposlenih koji obavljaju poslove državne uprave za primjenu informacionih tehnologija i rad na računaru" i "Izrada kataloga javnih registara u BiH", nakon što su usvojene Odluke o prihvatanju projektnih zadataka. |
Sida |
977.915,00 |
||||
11. |
Uspostavljanje savremenih odjela za upravljanje ljudskim potencijalima u organima uprave u BiH |
Upravljanje ljudskim potencijalima |
DfID |
175.701,78 |
Na ovaj projekt usmjerena su sredstva po osnovu uplate Ambasade Holandije u iznosu od 1.066.188,55 KM iz decembra 2010. godine, te dio uplate DfID-a u iznosu od 175.701,78 KM. U 2011. Sida je uplatila sredstva u iznosu od 352.739,81 KM. Na ovaj projekt usmjeren je iznos od 81,00 KM po osnovu pozitivne razlike između kamata na depozite i tekuće provizije za 2010. godinu |
RNE Sida |
1.066.188,55 352.739,81 |
||||
12. |
Izrada i uspostavljanje okvira interoperabilnosti i standarda za razmjenu podataka |
e-Uprava |
DfID |
200.000,00 |
Na ovaj projekt usmjeren je dio uplaćenih sredstava DfID-a u iznosu od 200.000 KM. Sa ovog PPN je izvršeno preusmjeravanje sredstava na projekte "Obuka zaposlenih koji obavljaju poslove državne uprave za primjenu informacionih tehnologija i rad na računaru" i "Izrada kataloga javnih registara u BiH", nakon što su usvojene Odluke o prihvatanju projektnih zadataka. |
13. |
Informacijski sistem trezora Brčko distrikta |
Javne finansije |
RNE |
583.331,00 |
U 2011. godini Ambasada Holandije uplatila je iznos od 583.331,00 KM za ovaj projekt. Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a na ovaj projekt su usmjerena dodatna sredstva sa Programa posebne namjene "Podrška domaćih vlasti PPN za RJU". |
Dodatna sredstva usmjerena sa PPN - 0206170 |
64.669,00 |
||||
14. |
Obuka službenika za odnose s javnošću - faza II |
Institucionalna komunikacija |
Sida |
135.000,00 |
U 2011. godini Sida je uplatila iznos od 135.000,00 KM za ovaj projekt. UO FRJU je na 48. sjednici održanoj 09.11.2015. godine donio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekt na osnovu koje su usmjerena dodatna sredstva na ovaj projekt sa Programa posebne namjene "Donatorska sredstva za implementaciju PPN za RJU". |
Dodatna sredstva usmjerena sa PPN - 0206180 |
5.400,00 |
||||
15. |
Izgradnja kapaciteta za borbu protiv korupcije u strukturama državne službe u BiH |
Upravljanje ljudskim potencijalima, Institucionalna komunikacija |
Sida |
500.000,00 |
U 2011. godini Sida je uplatila iznos od 500.000,00 KM za ovaj projekt.Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a na ovaj projekt su usmjerena dodatna sredstva sa Programa posebne namjene "Donatorska sredstva za implementaciju PPN za RJU". |
Dodatna sredstva usmjerena sa PPN - 0206180 |
80.320,00 |
||||
16. |
Program posebne namjene - Podrška domaćih vlasti PPN za RJU |
|
Doprinos domaćih vlasti |
1.702.000,00 |
Na ovaj program posebne namjene usmjerena su sredstva po osnovu doprinosa Vijeća ministara BiH za FRJU u ukupnom iznosu od 750.000 KM (pet uplata po 150.000 KM), sredstva po osnovu doprinosa Vlade Brčko distrikta BiH u ukupnom iznosu od 102.000 KM, doprinos Vlade FBiH u ukupnom iznosu od 680.000 KM (četiri uplate po 170.000 KM) i doprinos Vlade Republike Srpske u iznosu od 170.000 KM (tri uplate: prva 75.000 KM, druga 20.000 KM i treća 75.000 KM). Takođe, napominjemo da će svi doprinosi domaćih vlasti BiH biti usmjeravani na ovaj PPN, te će nakon Odluke Upravnog odbora FRJU biti usmjeravani na odgovarajuće projekte prema dogovoru članova UO FRJU. Do sada su sredstva usmjerena na projekte "Specijalistički program obuka za IT menadžere", "Informacijski sistem trezora Brčko distrikta", "Nadogradnja jedinstvenog informacionog sistema za registraciju poslovnih subjekata u Republici Srpskoj kroz nabavku neophodne HW infrastrukture (backup serveri)", "Strateška komunikacija - faza II" kako je prikazano u tabeli. |
17. |
Program posebne namjene - Donatorska sredstva za implementaciju PPN za RJU |
|
Doprinos donatora |
19.212.504,99 |
Na ovaj program posebne namjene usmjerena su sredstva po osnovu uplata Ministarstva vanjskih poslova Norveške u iznosu od 5.806.506,80 KM (prva uplata u iznosu od 2.132.658,98 KM, druga uplata u iznosu od 1.873.345,63 KM, treća uplata u iznosu od 1.161.640,41 KM i četvrta uplata u iznosu od 638.861,78 KM), na osnovu zaključenog Aneksa III MoU. Na ovaj PPN je usmjeren iznos od 133,14 KM po osnovu pozitivne razlike između kamata na depozite i tekuće provizije za 2012. godinu. Na ovaj PPN je usmjerena kamata za 2014. godinu u iznosu od 3.510,07 KM.Sredstva po osnovu uplata donatora Agencije za međunarodni razvoj i saradnju Švedske u iznosu od 5.997.010,02 KM usmjerena su na ovaj PPN (prva uplata u iznosu od 4.418.963,17 KM i druga uplata u iznosu od 1.578.046,85 KM). Takođe, u skladu sa potpisanim Aneksom IV MoU na ovaj PPN usmjerena su sredstva po osnovu uplata Ministarstva vanjskih poslova Danske u iznosu od 7.408.988,17 KM (prva uplata u iznosu od 3.277.852,87 KM, druga uplata u iznosu od 3.276.871,90 KM i treća uplata u iznosu od 854.263,40 KM). Nakon Odluka Upravnog odbora FRJU naprijed navedene uplate se usmjeravaju na odgovarajuće projekte prema dogovoru članova UO FRJU. Do sada su sredstva usmjerena na projekte "Mapa puta za reformu registracije poslovnih subjekata", "Javno privatno partnerstvo", "Uspostavljanje i/ili jačanje kapaciteta institucije/a za kontrolu propisa i uspostavljanje sistema redukcije administrativnih prepreka", "Implementacija zajedničkih servisa za e-usluge", "Jačanje kapaciteta za strateško planiranje i razvoj politika - faza II (SPPD II)", "Izgradnja kapaciteta za borbu protiv korupcije u strukturama državne službe u BiH", "Obuka službenika za odnose s javnošću - faza II", "Nadogradnja i uspostavljanje sistema za e-sjednice vlada", "Razvoj elektronskih obuka za potrebe državne službe/uprave u BiH", "Pojednostavljenje i unapređenje zapošljavanja u državnu službu" kako je prikazano u tabeli. Sa ovog PPN je izvršeno umanjenje negativne kamate obračunate za januar 2015. godinu u iznosu od 2.908,77 KM. Na projekat "Unapređenje procesa analize potreba i evaluacije efekata obuke" usmjeren je iznos od 369.573,75 KM. |
18. |
Proširenje informacionog sistema za upravljanje ljudskim potencijalima sa softverskim modulima za planiranje kadrova i vođenje internog tržišta rada za potrebe republičkih organa RS |
Upravljanje ljudskim potencijalima |
Dio povrata PDV-a sa PPN 0206050 |
58.383,00 |
U skladu sa odlukom UO FRJU na ovaj projekat preusmjeren je dio sredstava po osnovu povrata PDV-a sa završenog projekta "Izrada programa za poboljšanje kvaliteta upravnog odlučivanja u BiH" |
19. |
Mapa puta za reformu registracije poslovnih subjekata |
e-Uprava |
Sredstva usmjerena sa PPN- 0206180 |
424.125,00 |
Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekat, na osnovu iste, Ured koordinatora je izvršio otvaranje šifre i usmjeravanje sredstava za ovaj projekat sa Programa posebne namjene "Donatorska sredstva za implementaciju PPN za RJU" |
20. |
Javno privatno partnerstvo |
Javne finansije |
Sredstva usmjerena sa PPN- 0206180 |
2.033.372,25 |
Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekat, na osnovu iste, Ured koordinatora je izvršio otvaranje šifre i usmjeravanje sredstava za ovaj projekat sa Programa posebne namjene "Donatorska sredstva za implementaciju PPN za RJU". UO FRJU je na 48. sjednici održanoj 09.11.2015. godine donio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekt na osnovu koje su usmjerena dodatna sredstva na ovaj projekt sa Programa posebne namjene "Donatorska sredstva za implementaciju PPN za RJU". |
Dodatna sredstva usmjerena sa PPN - 0206180 |
885.105,00 |
||||
21. |
Uspostavljanje i/ili jačanje kapaciteta institucije/a za kontrolu propisa i uspostavljanje sistema redukcije administrativnih prepreka |
Upravni postupak i upravne usluge |
Sredstva usmjerena sa PPN- 0206180 |
1.849.307,85 |
Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekat, na osnovu iste, Ured koordinatora je izvršio otvaranje šifre i usmjeravanje sredstava za ovaj projekat sa Programa posebne namjene "Donatorska sredstva za implementaciju PPN za RJU" |
22. |
Rodno odgovorno budžetiranje |
Javne finansije |
Sredstva usmjerena sa PPN- 0206110 |
189.049,77 |
Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekat, na osnovu iste, Ured koordinatora je izvršio otvaranje šifre i usmjeravanje sredstava za ovaj projekat sa Programa posebne namjene "Informacijski sistem upravljanja budžetom" |
23. |
Obuka zaposlenih koji obavljaju poslove državne uprave za primjenu informacionih tehnologija i rad na računaru |
Upravljanje ljudskim potencijalima |
Sredstva usmjerena sa PPN- 0206030, 0206040, 0206050, 0206080, 0206090,0206100, 0206110, 0206130 |
728.430,30 |
Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekat, na osnovu iste, Ured koordinatora je izvršio otvaranje šifre i usmjeravanje sredstava za ovaj projekat sa Programa posebne namjene "Obuka državnih službenika za primjenu informacijskih tehnologija i rad na računarima", "Razvoj sistema za upravljanje učinkom u strukturama državne službe BiH", "Izrada programa za poboljšanje kvaliteta upravnog odlučivanja u BiH", "Unapređenje pravila i procedura za izradu zakona, drugih propisa i općih akata u BiH", "Skica razvoja centralnih organa vlada u BiH - implementacija faze I", "Transponiranje EU zakonodavstva u pravni sistem u BiH", "Informacijski sistem upravljanja budžetom", "Izrada i uspostavljanje okvira interoperabilnosti i standarda za razmjenu podataka". |
24. |
Specijalistički program obuka za IT menadžere |
e-Uprava |
Sredstva usmjerena sa PPN - 0206170 |
209.283,75 |
Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekat, na osnovu iste, Ured koordinatora je izvršio otvaranje šifre i usmjeravanje sredstava za ovaj projekat sa Programa posebne namjene "Podrška domaćih vlasti PPN za RJU". UO FRJU je na 46. sjednici održanoj 08.06.2015. godine donio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekt na osnovu koje su usmjerena dodatna sredstva na ovaj projekt sa Programa posebne namjene "Podrška domaćih vlasti PPN za RJU". |
Dodatna sredstva usmjerena sa PPN - 0206170 |
8.775,00 |
||||
25. |
Izrada kataloga javnih registara u BiH |
e-Uprava |
Sredstva usmjerena sa PPN- 0206030,020 6040,020605 0,0206080,0 206090,0206100,0206110, 0206130 |
804.375,00 |
Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekat, na osnovu iste, Ured koordinatora je izvršio otvaranje šifre i usmjeravanje sredstava za ovaj projekat sa Programa posebne namjene "Obuka državnih službenika za primjenu informacijskih tehnologija i rad na računarima", "Razvoj sistema za upravljanje učinkom u strukturama državne službe BiH", "Izrada programa za poboljšanje kvaliteta upravnog odlučivanja u BiH", "Unapređenje pravila i procedura za izradu zakona, drugih propisa i općih akata u BiH", "Skica razvoja centralnih organa vlada u BiH - implementacija faze I", "Transponiranje EU zakonodavstva u pravni sistem u BiH", "Informacijski sistem upravljanja budžetom", "Izrada i uspostavljanje okvira interoperabilnosti i standarda za razmjenu podataka". |
26. |
Implementacija zajedničkih servisa za e-usluge |
e-Uprava |
Sredstva usmjerena sa PPN- 0206180 |
1.872.000,00 |
Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekat, na osnovu iste, Ured koordinatora je izvršio otvaranje šifre i usmjeravanje sredstava za ovaj projekat sa Programa posebne namjene "Donatorska sredstva za implementaciju PPN za RJU" |
27. |
Jačanje kapaciteta za strateško planiranje i razvoj politika - faza II (SPPD II) |
Strateško planiranje, koordinacija i izrada politika |
Sredstva usmjerena sa PPN- 0206180 |
2.478.411,00 |
Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekat, na osnovu iste, Ured koordinatora je izvršio otvaranje šifre i usmjeravanje sredstava za ovaj projekat sa Programa posebne namjene "Donatorska sredstva za implementaciju PPN za RJU" |
28. |
Nadogradnja jedinstvenog informacionog sistema za registraciju poslovnih subjekata u Republici Srpskoj kroz nabavku neophodne HW infrastrukture (backup serveri) |
e-Uprava |
Sredstva usmjerena sa PPN - 0206170 |
46.215,00 |
Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekat, na osnovu iste, Ured koordinatora je izvršio otvaranje šifre i usmjeravanje sredstava za ovaj projekat sa Programa posebne namjene "Podrška domaćih vlasti PPN za RJU". |
29. |
Unapređenje procesa analize potreba i evaluacije efekata obuke |
ULJP |
Sredstva usmjerena sa PPN- 0206180 |
369.573,75 |
Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekat, na osnovu iste, Ured koordinatora je izvršio otvaranje šifre i usmjeravanje sredstava za ovaj projekat sa Programa posebne namjene "Donatorska sredstva za implementaciju PPN za RJU" |
30. |
Nadogradnja i uspostavljanje sistema za e-sjednice vlada |
e-Uprava |
Sredstva usmjerena sa PPN- 0206180 |
1.200.069,00 |
Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekat, na osnovu iste, Ured koordinatora je izvršio otvaranje šifre i usmjeravanje sredstava za ovaj projekat sa Programa posebne namjene "Donatorska sredstva za implementaciju PPN za RJU" |
31. |
Strateška komunikacija - faza II |
Institucionalna komunikacija |
Sredstva usmjerena sa PPN - 0206170 |
259.038,00 |
Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekat, na osnovu iste, Ured koordinatora je izvršio otvaranje šifre i usmjeravanje sredstava za ovaj projekat sa Programa posebne namjene "Podrška domaćih vlasti PPN za RJU". |
32. |
Razvoj elektronskih obuka za potrebe državne službe/uprave u BiH |
Upravljanje ljudskim potencijalima |
Sredstva usmjerena sa PPN- 0206180 |
442.868,40 |
Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekat, na osnovu iste, Ured koordinatora je izvršio otvaranje šifre i usmjeravanje sredstava za ovaj projekat sa Programa posebne namjene "Donatorska sredstva za implementaciju PPN za RJU" |
33. |
Pojednostavljenje i unapređenje zapošljavanja u državnu službu |
Upravljanje ljudskim potencijalima |
Sredstva usmjerena sa PPN- 0206180 |
371.276,10 |
Nakon što je UO FRJU odobrio Odluku o prihvatanju TOR-a za ovaj projekat, na osnovu iste, Ured koordinatora je izvršio otvaranje šifre i usmjeravanje sredstava za ovaj projekat sa Programa posebne namjene "Donatorska sredstva za implementaciju PPN za RJU" |
UKUPNO |
|
31.531.793,97 |
|
|
PREGLED PROGRAMA
POSEBNE NAMJENE ZA IZVJEŠTAJNI PERIOD: 01. JANUAR - 31. DECEMBAR 2016.
Br |
Naziv projekta/PPN |
Šifra Programa posebne namjene (PPN) |
Ugovoreni budžet projekta bez PDV-a |
Ugovoreni budžet projekta sa PDV-om |
Usmjereni iznos na PPN |
Ukupno realizovano u prethodnim godinama |
Ukupno isplaćeno (sa PDV) u periodu 01.01.31.12.2016 |
Povrat PDV- a u periodu 01.01.31.12.2016 |
Ostaje na raspolaganju na PPN na dan 31.12.2016. |
Preusmjerena sredstva na druge PPN |
Preusmjereno na PPN |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10=6-7-8+9 |
11 |
12 |
|
1. |
Uspostava mreže info polica |
0206010 |
133.000,00 |
155.610,00 |
177.255,34 |
126.833,52 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
50.421,82 |
0206090 |
|
2. |
Strateško komuniciranje |
0206020 |
127.800,00 |
149.526,00 |
149.908,42 |
124.426,77 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
25.481,65 |
0206090 |
|
3. |
Obuka službenika za odnose sa javnošću |
0206060 |
109.646,05 |
128.285,88 |
129.066,49 |
109.571,01 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
19.495,48 |
0206090 |
|
4. |
Izrada programa za poboljšanje kvaliteta upravnog odlučivanja u BiH |
0206050 |
380.000,00 |
444.600,00 |
444.692,34 |
345.795,59 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
58.383,00 |
0206190 |
|
40.111,50 |
0206240 |
|||||||||||
402,25 |
0206260 |
|||||||||||
5. |
Razvoj sistema za upravljanje učinkom u strukturama državne službe u BiH |
0206040 |
649.900,00 |
760.383,00 |
760.383,00 |
636.026,33 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
16.232,18 |
0206240 |
|
108.124,49 |
0206260 |
|||||||||||
6. |
Obuka državnih službenika za primjenu inform. teh. i rad na računarima |
0206030 |
700.630,34 |
819.737,50 |
1.219.700,67 |
1.032.265,96 |
0,00 |
0,00 |
70.735,41 |
11.949,56 |
0206240 |
|
+ 336.485,00 |
+ 393.687,45 |
|||||||||||
1.037.115,34 |
1.213.424,95 |
104.749,74 |
0206260 |
|||||||||
7. |
Unapređenje pravila i procedura za izradu zakona, drugih propisa i općih akata u BiH |
0206080 |
671.830,40 |
786.041,57 |
786.041,57 |
576.905,89 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
111.061,69 |
0206240 |
|
98.073,99 |
0206260 |
|||||||||||
8. |
Skica razvoja centralnih organa vlada u BiH -implementacija faze I |
0206090 |
1.540.965,67 |
1.802.929,83 |
1. 50.421,82 2. 25.481,65 3. 19.495,48 + 1.717.431,07 |
1.480.236,63 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
80.953,21 |
0206240 |
|
251.640,18 |
0206260 |
|||||||||||
1.812.830,02 |
||||||||||||
9. |
Transponiranje EU zakonodavstva u pravni sistem BiH |
0206100 |
338.250,00 |
395.752,50 |
396.705,00 |
336.924,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
2.503,92 |
0206240 |
|
57.277,08 |
0206260 |
|||||||||||
10. |
Izrada i uspostavljanje okvira interoperabilno sti i standarda za razmjenu podataka |
0206130 |
163.736,00 |
191.571,12 |
200.000,00 |
151.606,43 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
41.133,09 |
0206240 |
|
7.260,48 |
0206260 |
|||||||||||
11. |
Informacijski sistem upravljanja budžetom |
0206110 |
1.073.570,79 |
1.256.077,82 |
1.830.656,88 |
1.040.275,17 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
189.049,77 |
0206230 |
|
424.485,15 |
0206240 |
|||||||||||
176.846,79 |
0206260 |
|||||||||||
12. |
Uspostavljanje savremenih odjela za upravljanje ljudskim potencijalima u organima uprave u BiH |
0206120 |
0,00 |
0,00 |
1.594.711,22 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
1.594.711,22 |
|
|
|
13. |
Informacijski sistem trezora BD |
0206140 |
0,00 |
0,00 |
17. 64.669,00 + 583.331,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
648.000,00 |
|
|
|
648.000,00 |
||||||||||||
14. |
Obuka službenika za odnose s javnošću - faza II |
0206150 |
0,00 |
0,00 |
140.400,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
140.400,00 |
|
|
|
15. |
Izgradnja kapaciteta za borbu protiv korupcije u strukturama državne službe u BiH |
0206160 |
397.000,00 |
464.490,00 |
18. 80.320,00 + 500.000,00 |
0,00 |
110.001,06 |
15.983,06 |
486.302,00 |
|
|
|
580.320,00 |
||||||||||||
16. |
Proširenje informacionog sistema za upravljanje ljudskim potencijalima sa softverskim modulima za planiranje kadrova i vođenje internog tržišta rada u republičkim organima RS |
0206190 |
49.220,00 |
57.587,40 |
58.383,00 |
49.220,00 |
0,00 |
0,00 |
9.163,00 |
|
|
|
17. |
Podrška domaćih vlasti PPN za RJU* |
0206170 |
0,00 |
0,00 |
1.702.000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
1.114.019,25 |
64.669,00 |
0206140 |
|
8.775,00 |
0206250 |
|||||||||||
209.283,75 |
0206250 |
|||||||||||
46.215,00 |
0206290 |
|||||||||||
259.038,00 |
0206320 |
|||||||||||
18. |
Donatorska sredstva za implementaciju PPN za RJU* |
0206180 |
0,00 |
0,00 |
19.213.239,42 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
7.201.411,50 |
2.918.477,25 |
0206210 |
|
1.849.307,85 |
0206220 |
|||||||||||
424.125,00 |
0206200 |
|||||||||||
80.320,00 |
0206160 |
|||||||||||
2.478.411,00 |
0206280 |
|||||||||||
1.872.000,00 |
0206270 |
|||||||||||
5.400,00 |
0206150 |
|||||||||||
369.573,75 |
0206300 |
|||||||||||
1.200.069,00 |
0206310 |
|||||||||||
442.868,40 |
0206340 |
|||||||||||
371.276,10 |
0206330 |
|||||||||||
19. |
Mapa puta za reformu registracije poslovnih subjekata |
0206200 |
0,00 |
0,00 |
424.125,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
424.125,00 |
|
|
|
20. |
Javno privatno partnerstvo |
0206210 |
2.459.025,00 |
2.877.059,25 |
2.918.477,25 |
0,00 |
404.422,20 |
58.762,20 |
2.572.817,25 |
|
|
|
21. |
Uspostavljanje i/ili jačanje kapaciteta institucije/a za kontrolu propisa uspostavljanje sistema redukcije administrativnih prepreka |
0206220 |
1.078.400,00 |
1.261.728,00 |
1.849.307,85 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
1.849.307,85 |
|
|
|
22. |
Rodno odgovorno budžetiranje |
0206230 |
155.114,42 |
181.483,87 |
189.049,77 |
155.114,42 |
0,00 |
0,00 |
33.935,35 |
|
|
|
23. |
Obuka zaposlenih koji obavljaju poslove državne uprave za primjenu informacijskih tehnologija i rad na računaru |
0206240 |
616.275,00 |
721.041,75 |
728.430,30 |
0,00 |
367.209,46 |
53.355,22 |
414.576,06 |
|
|
|
24. |
Specijalistički program obuka za IT menadžere |
0206250 |
174.400,00 |
204.048,00 |
17. 8.775,00 17.+ 209.283,75 |
0,00 |
183.643,20 |
26.683,20 |
61.098,75 |
|
|
|
218.058,75 |
||||||||||||
25. |
Izrada kataloga javnih registara u BiH |
0206260 |
0,00 |
0,00 |
804.375,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
804.375,00 |
|
|
|
26. |
Implementacija zajedničkih servisa za e- usluge |
0206270 |
1.129.000,00 |
1.320.930,00 |
1.872.000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
1.872.000,00 |
|
|
|
27. |
Jačanje kapaciteta za strateško planiranje i razvoj politika - faza II (SPPD II) |
0206280 |
1.506.835,00 |
1.762.996,95 |
2.478.411,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
2.478.411,00 |
|
|
|
28. |
Nadogradnja jedinstvenog informacionog sistema za registraciju poslovnih subjekata u RS-u kroz nabavke neophodne HW infrastrukture |
0206290 |
36.300,00 |
42.471,00 |
46.215,00 |
0,00 |
42.471,00 |
6.171,00 |
9.915,00 |
|
|
|
29. |
Unapređenje procesa analize potreba i evaluacije efekata obuke |
0206300 |
300.875,00 |
352.023,75 |
369.573,75 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
369.573,75 |
|
|
|
30. |
Nadogradnja i uspostavljanje sistema za e- sjednice vlada |
|
0,00 |
0,00 |
1.200.069,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
1.200.069,00 |
|
|
|
31. |
Strateška komunikacija- faza II |
|
0,00 |
0,00 |
259.038,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
259.038,00 |
|
|
|
32. |
Razvoj elektronskih obuka za potrebe državne službe/uprave u BiH |
|
0,00 |
0,00 |
442.868,40 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
442.868,40 |
|
|
|
33. |
Pojednostavljenje i unapređenje zapošljavanja u državnu službu |
|
0,00 |
0,00 |
371.276,10 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
371.276,10 |
|
|
|
|
Ukupno u KM: |
|
14.128.258,66 |
16.530.062,64 |
31.540.122,42 |
6.165.201,72 |
1.107.746,92 |
160.954,68 |
24.428.128,89 |
14.475.446,12 |
|
3.2. Sredstva Fonda prema Memorandumu o razumijevanju i Aneksima
3.3. Uplate i isplate sredstava Fonda za reformu javne uprave
3.4 Finansijski izvještaj za programe posebne namjene (projekte)
3.4.1 Program posebne namjene: "Obuka državnih službenika za primjenu informacionih tehnologija i rad na računarima"
Projekat je završen.
3.4.2 Program posebne namjene: "Uspostavljanje savremenih odjela za upravljanje ljudskim potencijalima u organima uprave u BiH"
Projekat je poništen.
3.4.3 Program posebne namjene: "Informacioni sistem trezora Brčko distrikta BiH"
Projekt je u postupku javne nabavke.
3.4.4 Program posebne namjene: "Obuka službenika za odnose s javnošću-faza II"
Projekt je u implementaciji.
3.4.5 Program posebne namjene: "Izgradnja kapaciteta za borbu protiv korupcije u strukturama državne službe BiH"
Projekt je u implementaciji.
3.4.6 Program posebne namjene: "Podrška domaćih vlasti PPN za RJU"
3.4.7 Program posebne namjene: "Donatorska sredstva za implementaciju PPN za RJU"
3.4.8 Program posebne namjene: "Proširenje informacionog sistema za upravljanje ljudskim potencijalima sa softverskim modulima za planiranje kadrova i vođenje internog tržišta rada u republičkim or
Projekt je završen.
3.4.9 Program posebne namjene "Mapa puta za reformu registracije poslovnih subjekata"
Poništen postupak javne nabavke.
3.4.10 Program posebne namjene "Javno privatno partnerstvo"
Projekat je u implementaciji.
3.4.11 Program posebne namjene "Uspostavljanje i/ili jačanje kapaciteta institucija za kontrolu propisa i uspostavljanje sistema redukcije administrativnih prepreka"
Projekat je u implementaciji.
3.4.12 Program posebne namjene "Rodno odgovorno budžetiranje (Proširenje informacionog sistema za upravljanje budžetom-BMIS softverskom komponentom za rodno odgovorno budžetiranje)
Projekat je završen.
3.4.13 Program posebne namjene "Obuka zaposlenih koji obavljaju poslove državne uprave za primjenu informacionih tehnologija i rad na računaru"
Projekt je u implementaciji.
3.4.14 "Specijalistički program obuka za IT menadžere"
Projekat je u implementaciji.
3.4.15 "Izrada kataloga javnih registara u BiH"
U toku je izrada tenderske dokumentacije.
3.4.16 "Implementacija zajedničkih servisa za e-usluge"
Projekat je u implementaciji.
3.4.17 "Jačanje kapaciteta za strateško planiranje i razvoj politika - faza II (SPPD II)"
Projekat je u implementaciji.
3.4.18 "Nadogradnja jedinstvenog informacionog sistema za registraciju poslovnih subjekata u RS-u kroz nabavku neophodne HW infrastrukture"
Projekat je završen.
3.4.19 "Unapređenje procesa analize i evaluacije efekata obuke"
Projekat je u proceduri javne nabavke.
3.4.20 "Nadogradnja i uspostavljanje sistema za e-sjednice vlada"
Projekat je u proceduri javne nabavke.
3.4.21 "Strateška komunikacija-faza II"
Projekat je u proceduri javne nabavke.
3.4.22 "Pojednostavljenje i unapređenje zapošljavanja u državnu službu"
Projekat je u proceduri javne nabavke.
3.4.23 "Razvoj elektronskih obuka za potrebe državne službe/uprave u BiH"
Projekat je u proceduri javne nabavke.
3.5 Obrazloženje realizacije projekata koji se finansiraju iz sredstava Fonda za reformu javne uprave
PROCEDURE UPRAVLJANJA FINANSIJAMA FONDA ZA RJU
RAZLOZI PROLONGIRANJA ROKOVA
RASPOLOŽIVOST SREDSTAVA ZAKLJUČNO S 31.12.2016. godine
Rukovodilac
Doc. dr. Dragan Ćuzulan, s. r.
1 Memorandum o razumijevanju za uspostavu Fonda za reformu javne uprave potpisali su 2007. godine predstavnici donatora i domaćih vlasti. Fond za reformu javne uprave, predviđen je kao izvor finansiranja tehničke i stručne pomoći u provođenju projekata, definiranih na osnovu aktivnosti iz Akcionog plana 1 Strategije reforme javne uprave u BiH, a nakon odobrenja Upravnog odbora Fonda. Članovi Upravnog odbora Fonda su: državni koordinator za reformu javne uprave, koordinator za reformu javne uprave Federacije BIH, koordinator za reformu javne uprave Republike Srpske, koordinator za reformu javne uprave Brčko distrikta BiH, predstavnik Ministarstva finansija i trezora BiH, te predstavnici donatora Fonda - Ambasade Kraljevine Holandije u BiH, Švedske agencije za međunarodni razvoj i suradnju (Sida), Odjela Ujedinjenog Kraljevstva za međunarodni razvoj i saradnju (DfID)/Ministarstva vanjskih poslova Velike Britanije (FCO), Delegacije Evropske unije u BiH, Ministarstva vanjskih poslova Norveške i Ministarstva vanjskih poslova Danske. Korisnici su sva četiri administrativna nivoa u BiH, a sredstva ovog Fonda služe kao dopuna raspoloživim budžetskim sredstvima kojima se finansira reforma javne uprave.
2 U decembru 2014. Ministarstvo finansija i trezora BiH zatražilo je stav Ureda koordinatora u vezi sa donatorskim sredstvima u EUR-ima koja se nalaze na deviznom podračunu broj: 0641364 kod CB BiH, zbog primjene negativne kamatne stope na devizna sredstva denominirana u EUR koja se drže na računima kod CB BiH. Ured koordinatora je dobio saglasnost vodećeg donatora da se izvrši konverzija EUR sredstava u KM, te je nakon toga MFT BiH, u skladu s nalogom Ureda koordinatora, izvršilo konverziju i otvoren je poseban podračun za tu namjenu br. 37114116 kod CB BiH. Po prestanku primjene odluke o negativnoj kamatnoj stopi moći će se izvršiti ponovna konverzija KM sredstava u EUR-e i prenijeti na devizne podračune.
2014 © JP NIO Službeni list Bosne i Hercegovine. Sva Prava Pridržana.