Službeni glasnik BiH, broj 32/24
Ovaj akt nije unešen na bosanskom jeziku.
Na osnovu člana 17. Zakona o Vijeću ministara Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", br. 30/03, 42/03, 81/06, 76/07, 81/07, 94/07 i 24/08), te na osnovu Zajedničke platforme o principima i načinu implementacije reforme javne uprave u Bosni i Hercegovini, u vezi sa poglavljem 6. Strateškog okvira za reformu javne uprave u Bosni i Hercegovini 2018–2022. ("Službeni glasnik BiH", br. 85/18 i 78/22), a u vezi sa zaključkom Vijeća ministara Bosne i Hercegovine sa 22. sjednice održane 16. decembra 2020. godine, Vijeće ministara Bosne i Hercegovine, na 43. sjednici održanoj 19.3.2024. godine, donijelo je
ODLUKU
O IMENOVANJU ČLANOVA I ZAMJENIKA ČLANOVA NADZORNIH TIMOVA ZA IMPLEMENTACIJU REFORME JAVNE UPRAVE U BOSNI I HERCEGOVINI ISPRED VIJEĆA MINISTARA BOSNE I HERCEGOVINE
Član 1.
(Predmet Odluke)
Ovom odlukom imenuju se članovi i zamjenici članova nadzornih timova za implementaciju reforme javne uprave u Bosni i Hercegovini ispred Vijeća ministara Bosne i Hercegovine (u daljnjem tekstu: Odluka) u cilju imenovanja predstavnika institucija Bosne i Hercegovine u nadzorne timove za svaku reformsku oblast, te utvrđivanja prava i obaveza članova nadzornih timova u procesu ukupnog nadzora i usmjeravanja reformskih procesa tokom implementacije strateškog dokumenta i pratećeg akcionog plana.
Član 2.
(Sastav nadzornih timova)
(1) U Nadzorni tim
u oblasti Izrada politika i koordinacija imenuju se:
a) Toni Šantić, šef Odsjeka za strateško planiranje i koordinaciju pomoći, Ministarstvo pravde Bosne i Hercegovine, član, i Eddie Gratz, stručni savjetnik u Odsjeku za evropske integracije Sektora za strateška planiranja, koordinaciju pomoći i evropske integracije, Ministarstvo pravde Bosne i Hercegovine, zamjenik člana;
b) Alma Muftić, šef Odsjeka za pripremu i praćenje sjednica Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, Generalni sekretarijat Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, član, i Jure Zovko, stručni savjetnik za programe rada i izvještaje o radu, Generalni sekretarijat Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, zamjenik člana;
c) Džemail Ćibo, direktor Ureda za zakonodavstvo Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, član, i Lejla Saračević-Hasanagić, pomoćnik direktora Ureda za zakonodavstvo Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, zamjenik člana;
d) Željko Rajić, šef Odsjeka za analizu socijalne uključenosti u BiH, Direkcija za ekonomsko planiranje, član, i Helena Mustapić, stručni savjetnik u Odsjeku za koordinaciju pripreme, monitoring implementacije i evaluaciju razvojnih dokumenata, Direkcija za ekonomsko planiranje, zamjenik člana.
(2) U
Nadzorni tim u oblasti Upravljanje javnim finansijama imenuju se:
a) Vera Letica, pomoćnik ministra, Ministarstvo finansija i trezora Bosne i Hercegovine, član, i Ana Savić, šef Odsjeka za evropske integracije i programiranje pomoći EU, Ministarstvo finansija i trezora Bosne i Hercegovine, zamjenik člana.
(3) U Nadzorni tim
u oblasti Državna služba i upravljanja ljudskim potencijalima imenuju se:
a) Anita Markić, direktor Agencije za državnu službu Bosne i Hercegovine, član, i Bojan Golić, šef Odjeljenja za upravljanje ljudskim potencijalima, reformu javne uprave i evropske integracije, Agencija za državnu službu Bosne i Hercegovine, zamjenik člana;
b) Boris Jukić, šef Odsjeka za kadrovske i opće poslove u Sektoru za kadrovske, opće i finansijsko-materijalne poslove, Ministarstvo pravde Bosne i Hercegovine, član, i Dijana Tadić, stručni savjetnik za kadrovske poslove u Odsjeku za kadrovske i opće poslove, Ministarstvo pravde Bosne i Hercegovine, zamjenik člana.
(4) U Nadzorni tim
u oblasti Odgovornost imenuju se:
a) Aleksandar Obradović, šef Odsjeka za odnose sа javnošću, Generalni sekretarijat Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, član, i Azra Aličković, šef Odsjeka za medije i analitiku, Generalni sekretarijat Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, zamjenik člana;
b) Nina Šantić, šef Odsjeka za registre i obrazovanje u Sektoru za upravu, Ministarstvo pravde Bosne i Hercegovine, član, i Emir Mehmedović, glavni upravni inspektor, Ministarstvo pravde Bosne i Hercegovine, zamjenik člana;
c) Mahir Mulagić, šef Kabineta, Institucija Ombudsmana za ljudska prava Bosne i Hercegovine, član, i Angelina Kos, stručni savjetnik za opće, pravne, normativne i kadrovske poslove, Institucija Ombudsmana za ljudska prava Bosne i Hercegovine, zamjenik člana.
(5) U Nadzorni tim
za Bolje pružanje usluga i kvalitet u oblasti Pružanje usluga imenuju se:
a) Sanja Jelić - Širić, šef Odsjeka za prijave, testiranja, postavljenja i razrješenja u Sektoru za postavljenja, Agencija za državnu službu Bosne i Hercegovine, član, i Olja Papaz, šef Odsjeka za pravne poslove, zaštitu prava i opće poslove u Sektoru za pravne, opće i finansijske poslove, Agencija za državnu službu Bosne i Hercegovine, zamjenik člana;
b) Dijana Beribaka, šef Odsjeka u Sektoru za strateška planiranja, koordinaciju pomoći i evropske integracije (po ovlaštenju pomoćnik ministra u Sektoru za upravu), Ministarstvo pravde Bosne i Hercegovine, član, i Tanja Mojsilović, stručni savjetnik za registar u Odsjeku za upravu, Ministarstvo pravde Bosne i Hercegovine, zamjenik člana;
c) Altijana Muratović, šef Odsjeka za kadrovske poslove, Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine, član, i Antonia Čondrić, stručni savjetnik za kadrovske poslove u Sektoru za pravne i opće poslove, Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine, zamjenik člana;
d) Kenan Avdagić, stručni savjetnik za sektorske reforme u Operativnoj jedinici, Ured koordinatora za reformu javne uprave pri Kabinetu predsjedavajuće Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, član, i Miroslav Zeković, stručni savjetnik za reformu javne uprave u Operativnoj jedinici, Ured koordinatora za reformu javne uprave pri Kabinetu predsjedavajuće Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, zamjenik člana.
(6) U Nadzorni tim
za Digitalizaciju u oblasti Pružanje usluga imenuju se:
a) Irida Varatanović, šef Odsjeka za informatizaciju, Ministarstvo komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine, član, i Damir Prlja, stručni savjetnik za infromaciono društvo, Ministarstvo komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine, zamjenik člana;
b) Mladen Mrkaja, pomoćnik ministra u Sektoru za informatiku i telekomunikacione sisteme, Ministarstvo sigurnosti Bosne i Hercegovine, član, i Amir Husić, šef Odsjeka za razvoj i održavanje mreža, mrežne opreme i telekomunikacija, Ministarstvo sigurnosti Bosne i Hercegovine, zamjenik člana;
c) Dario Perić, pomoćnik generalnog sekretara Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, Generalni sekretarijat Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, član, i Boris Vasković, stručni savjetnik - sistem administrator, Generalni sekretarijat Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, zamjenik člana;
d) Dražen Vujica, pomoćnik direktora – načelnik Regionalnog centra Sarajevo, Agencija za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine, član, i Peđa Katalina, šef Odsjeka za administraciju komunikacija u Tehničkom sektoru, Agencija za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine, zamjenik člana;
e) Svjetlana Perković, pomoćnik direktora-operativni rukovodilac Sektora za informacione tehnologije, Uprava za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine, član, i Marinko Zgonjanin, šef Odsjeka za razvoj informacionog sistema u Sektoru za informacione tehnologije, Uprava za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine, zamjenik člana.
Član 3.
(Obaveze nadzornih timova)
Imenovani predstavnici Vijeća ministara Bosne i Hercegovine iz člana 2. ove odluke će zajedno sa imenovanim predstavnicima Vlade Federacije Bosne i Hercegovine, Vlade Republike Srpske i Vlade Brčko Distrikta BiH usmjeravati reformske procese i ostvarivati funkciju ukupnog nadzora u reformskim oblastima u kojima su imenovani, te osigurati operativnu podršku provedbi usaglašenih mjera. Pored ostalog, nadležni su i odgovorni za:
a) utvrđivanje prioriteta i načina implementacije reformskih mjera u reformskoj oblasti sva četiri upravna nivoa u BiH.
b) iniciranje i predlaganje projektnih prijedloga u reformskoj oblasti;
c) osiguranje podrške pri izradi projektnih prijedloga, i njihovo razmatranje, te, u saradnji s koordinatorima za reformu javne uprave, odobravanje projektnih prijedloga za provedbu reformskih mjera;
d) iniciranje sastava i organiziranje rada implementacionih timova, kada se ocijeni da su takvi timovi potrebni za implementaciju određenog projekta;
e) nadzor nad radom implementacionih timova (kada se ocijeni da su takvi timovi potrebni za implementaciju određenog projekta) i usaglašavanje pristupa u reformskoj oblasti i s aktivnostima u drugim reformskim oblastima;
f) osiguranje efikasnog i pravovremenog provođenja mjera u okviru reformske oblasti kroz praćenje progresa, saradnju, izvještavanje i informiranje odgovornih organa uprave, te osiguranje podrške u implementaciji projektnih zadataka;
g) izvještavanje za potrebe nadgledanja i evaluacije, te o realizaciji aktivnosti koje se finansiraju iz Fonda za reformu javne uprave.
Član 4.
(Izvještavanje)
(1) Članovi Nadzornih timova redovno izvještavaju rukovodioca institucije iz koje dolaze i Ured koordinatora za reformu javne uprave o aktivnostima Nadzornog tima na provedbi strateškog dokumenta i pratećeg akcionog plana.
(2) Ured koordinatora za reformu javne uprave o implementaciji ove odluke informiše Vijeće ministara Bosne i Hercegovine najmanje jednom u šest mjeseci.
Član 5.
(Stupanje na snagu)
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i objavljuje se u "Službenom glasniku BiH".