Službeni glasnik BiH, broj 5/24
Ovaj akt nije unešen na bosanskom jeziku.
Konkurencijsko vijeće Bosne i Hercegovine, na osnovu člana 25. stav (1) tačka e), člana 42. stav (1) tačka d), a u vezi sa čl. 12., 14., 16., 17. i 18. Zakona o konkurenciji ("Službeni glasnik BiH", br. 48/05, 76/07 i 80/09), rješavajući po Prijavi namjere koncentracije privrednog subjekta Actis EU Menagement S à.r.l., 1 Rue Hildegard von Bingen, Luksemburg, L-1282, Luksemburg, zastupanog putem advokata Indira Osmića, Fra Anđela Zvizdovića 1, 71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina, zaprimljenoj dana 13. oktobra 2023. godine pod brojem UP-04-26-1-034-1/23, na 131. (stotinutrideset i prvoj) sjednici održanoj dana 20. decembra 2023. godine, je donijelo
RJEŠENJE
1. Ocjenjuje se dopuštenom koncentracija na tržištu iznajmljivanja telekomunikacijskih tornjeva, odnosno, tržištu pružanja prostora na tornjevima za instalaciju infrastrukture elektronskih komunikacijskih mreža na području Bosne i Hercegovine, koja će nastati sticanjem indirektne pojedinačne kontrole nad privrednim subjektom SKY TOWERS INFRASTUCTURE d.o.o. Banja Luka, Vuka Karadžića 2., Banja Luka, Bosna i Hercegovina od strane privrednog društva Actis EU Menagement S à.r.l., 1 Rue Hildegard von Bingen, Luksemburg, L-1282, Luksemburg.
2. Obavezuje se podnosilac prijave privredni subjekt Actis EU Menagement S à.r.l., 1 Rue Hildegard von Bingen, Luksemburg, L-1282, Luksemburg, da plate administrativnu taksu u ukupnom iznosu od 5.000,00 KM (slovima: pet hiljada konvertibilnih maraka) u korist Budžeta institucija Bosne i Hercegovine.
3. Ovo Rješenje o koncentraciji se upisuje u Registar koncentracija.
4. Ovo Rješenje će biti objavljeno u "Službenom glasniku BiH", službenim glasilima entiteta i Brčko distrikta Bosne i Hercegovine.
Obrazloženje
Konkurencijsko vijeće je dana 13. oktobra 2023. godine zaprimilo Prijavu namjeravane koncentracije broj UP-04-26-1-034-1/23 u skladu sa članom 16. stav (2), a u vezi s članom 12. i 14. Zakona o konkurenciji ("Službeni glasnik BiH", br. 48/05, 76/07 i 80/09), od strane podnosioca Actis EU Menagement S à.r.l., 1 Rue Hildegard von Bingen, Luksemburg, L-1282, Luksemburg (u daljem tekstu: Podnosilac prijave ili ACTIS EU).
Prijava namjere koncentracije se odnosi na sticanje indirektne pojedinačne kontrole od strane Podnosioca prijave nad društvom SKY TOWERS INFRASTRUCTURE d.o.o. Beograd, društvo koje je osnovano i koje posluje u skladu sa zakonima Republike Srbije, sa sjedištem u ul. Bulevar umetnosti 16, Novi Beograd, (u daljem tekstu: SKY TOWERS RS), te indirektne kontrole nad njegovim povezanim društvima: SKY TOWERS INFRASTRUCTURE d.o.o. Banja Luka, društvo koje je osnovano i koje posluje u skladu sa zakonima Bosne i Hercegovine i Republike Srpske (kako je primjenjivo), sa sjedištem u ul. Vuka Karadžića br. 2, 78000 Banja Luka, Bosna i Hercegovina, (u daljem tekstu: SKY TOWERS BIH), i nad društvom SKY TOWERS INFRASTRUCTURE d.o.o. Podgorica, društvo koje je osnovano i koje posluje u skladu sa zakonima Crne Gore, sa sjedištem u ul. Petra Cetinjskog 143, Podgorica, Crna Gora, (u daljem tekstu: SKY TOWERS MNE) ( u daljem tekstu zajednički naziv za SKY TOWERS RS, SKY TOWERS BIH i SKY TOWERS MNE: Ciljna Društva).
Prijava namjere koncentracije je podnesena na osnovu Pisma Namjere koje je zaključeno između Podnosioca Prijave i društva Preduzeće za Telekomunikacije Telekom Srbija akcionarsko društvo, Beograd, Takovska 2, Beograd, Republika Srbija (u daljem tekstu: Telekom Srbija) dana 12. oktobra 2023. godine (u daljem tekstu: Transakcija).
(**)
1
Imajući u vidu tržište Bosne i Hercegovine, ciljno društvo predmetne koncentracije za Bosnu i Hercegovinu predstavlja SKY TOWERS INFRASTRUCTURE d.o.o. Banja Luka, ul. Vuka Karadžića br. 2, 78000 Banja Luka, Bosna i Hercegovina, koje će se izdvojiti iz matičnog društva Mtel a.d. Banja Luka. Podnosilac Prijave je samoinicijativno dopunio Prijavu namjere koncentracije dana 10. novembra 2023. godine, aktom broj UP-04-26-1-034-2/23.
Uvidom u podnesenu Prijavu Konkurencijsko vijeće je utvrdilo da ista nije kompletna, u smislu člana 30. Zakona o konkurenciji ("Službeni glasnik BiH", br. 48/05, 76/07 i 80/09) (u daljem tekstu: Zakon) i čl. 9. i 11. Odluke o načinu podnošenja prijave i kriterijima za ocjenu koncentracije privrednih subjekata ("Službeni glasnik BiH", broj 30/10), te je Podnosiocu prijave dana 21. novembra 2023. godine uputilo Zahtjev broj UP-04-26-1-034-3/23, te dana 4. decembra 2023. godine, Zahtjev broj UP-04-26-1-034-5/23, kako bi otklonio nedostatke dostavljene Prijave. Dana 28. novembra 2023. godine zaprimljene su pod brojem: UP-04-26-1-034-4/23, i dana 7. decembra 2023. godine pod brojem: UP-04-26-1-034-8/23, dopune Prijave namjeravane koncentracije, u kojoj su dostavljeni podaci, dokazi i informacije tražene od strane Konkurencijskog vijeća.
Konkurencijsko vijeće je, u skladu sa članom 16. stav (4) Zakona dana 8. decembra 2023. godine objavilo Obavijest o dostavljenoj Prijavi broj UP-04-26-1-034-7/23 u kojoj su objavljeni podaci o namjeravanoj koncentraciji i u kojoj su dnevnim novinama ,,Dnevni list", i web stranici Konkurencijskog vijeća objavljeni podaci iz dostavljene Prijave koncentracije, te pozvalo sve zainteresovane privredne subjekte da mogu dostaviti svoje primjedbe i mišljenja.
Na izdanu Obavijest Konkurencijsko vijeće nije zaprimilo komentare.
Podnosilac Prijave je naveo da je predmetna koncentracija prijavljena u Republici Srbiji i Republici Crnoj Gori, te da je u Republici Srbiji od strane tijela za zaštitu konkurencije zaprimio Rješenje (usvojeno dana (**)) kojim je predmetna koncentracija odobrena.
Konkurencijsko vijeće je analizom Prijave utvrdilo slijedeće činjenice:
Prijava koncentracije je podnesena u zakonom propisanom roku, u smislu člana 16. stav (2) Zakona i da je Prijava potpuna u smislu člаnа 30. Zаkonа, odnosno u roku od 15 dana od dana potpisivanja Pisma namjere između Podnosioca prijave i Telekom Srbija.
Nakon što je utvrdilo da je Prijava kompletna, Konkurencijsko vijeće je izdalo Potvrdu o kompletnoj i urednoj Prijavi, u smislu člana 30. stav (3) Zakona, dana 19. decembra 2023. godine aktom broj UP-04-26-1-034-9/23.
1. Učesnici predmetne koncentracije
Učesnici koncentracije su podnosilac prijave privredni subjekti Actis EU Menagement S à.r.l., 1 Rue Hildegard von Bingen, Luksemburg, L-1282, Luksemburg, i ciljna društva SKY TOWERS INFRASTRUCTURE d.o.o. Beograd, ul. Bulevar umetnosti 16, Novi Beograd, Republika Srbija, SKY TOWERS INFRASTRUCTURE d.o.o. Banja Luka, ul. Vuka Karadžića br. 2, 78000 Banja Luka, Bosna i Hercegovina, i SKY TOWERS INFRASTRUCTURE d.o.o. Podgorica, Petra Cetinjskog 143, Podgorica, Crna Gora. Ciljna društva su povezana društva Telekom Srbije.
Imajući u vidu tržište Bosne i Hercegovine, ciljno društvo predmetne koncentracije za Bosnu i Hercegovinu predstavlja SKY TOWERS INFRASTRUCTURE d.o.o. Banja Luka, ul. Vuka Karadžića br. 2, 78000 Banja Luka, Bosna i Hercegovina.
1.1. Privredni subjekt ACTIS EU (Podnosilac prijаve)
ACTIS EU MANAGEMENT S.à r.l., društvo koje je osnovano i koje posluje u skladu sa zakonima Luksemburga, registrovano pod brojem B261887, sa sjedištem u 1 Rue Hildegard von Bingen, Luksemburg, L-1282, Luksemburg. Drštvo je osnovano 25. novembra 2021. godine kao društvo ograničene odgovornosti (Société à Responsabilité Limitée) u skladu sa zakonima Luksemburga, broj registracije: B261887.
Pretežna registrovana djelatnost je upravljanje i administracija jednog ili više alternativnih investicijskih fondova, te pružanje savjetodavnih usluga i usluga upravljanja investicija ograničenim partnerstvima. Pružanje savjetodavnih usluga se odnosi na investicije privatnog kapitala u otkupima društva od strane njegove uprave (management buy-out), ulasku članova uprave u novo društvo i zamjena uprave novog društva (management buy-in), te druge investicije preduzetničkog kapitala (venture capital).
ACTIS EU je društvo-kćerka u 100% vlasništvu društva Actis Holding S.a r.l. Krajnje društvo-majka jeste Savina Holdings LP, ograničeno partnerstvo osnovano u Guernsey (u daljem tekstu: Actis Group). Prihod Actis Group je konsolidiran na razini Actis LLP (u daljem tekstu: Actis LLP), ograničeno partnerstvo iz Ujedinjenog Kraljevstva Velike Britanije i Sjeverne Irske, sa sjedištem u Londonu, Ujedinjeno Kraljevstvo. Actis LLP je ovlašten da vrši usluge investicijskog upravljanja i savjetovanja.
Actis Grupa djeluje u slijedećim državama: Japan, Kina, Singapur, Južna Koreja, Francuska, Brazil, Mauricijus, Indija, Luksemburg, Ujedinjeno Kraljevstvo Velike Britanije i Sjeverne Irske, Lagos, Južnoafrička Republika, Ujedinjeni Arapski Emirati i Sjedinjene Američke Države. Glavna aktivnost Actis LLP jeste da pruža savjetodavne usluge i usluge upravljanja investicijama ograničenim partnerstvima. Pružanje savjetodavnih usluga se odnosi na investicije privatnog kapitala u otkupima društva od strane njegove uprave (management buy-out), ulasku članova uprave u novo društvo i zamjena uprave novog društva (management buy-in), te druge investicije poduzetničkog kapitala (venture capital).
1.2. CILJNO DRUŠTVO
Kako bi se realizovala ova poslovna transakcija, osnovana su tri poslovna subjekta, s tim da je ciljno društvo prijavljene koncentracije u Bosni i Hercegovini SKY TOWERS INFRASTRUCTURE d.o.o. Banja Luka.
(**)
Društvo SKY TOWERS INFRASTRUCTURE d.o.o. Beograd, društvo koje je osnovano i koje posluje u skladu sa zakonima Republike Srbije, sa sjedištem u ul. Bulevar umetnosti 16, Novi Beograd, Republika Srbija, identifikacijski br: 21909084 i povezana društva SKY TOWERS INFRASTRUCTURE d.o.o. Banja Luka, društvo koje je osnovano i koje posluje u skladu sa zakonima Bosne i Hercegovine i Republike Srpske (kako je primjenjivo), sa sjedištem u ul. Vuka Karadžića br. 2, 78000 Banja Luka, Bosna i Hercegovina, jedinstveni identifikacioni broj 4405073370005, i SKY TOWERS INFRASTRUCTURE d.o.o. Podgorica, društvo koje je osnovano i koje posluje u skladu sa zakonima Crne Gore, sa sjedištem u ul. Petra Cetinjskog 143, Podgorica, Crna Gora, broj registracije: 51140182; Sva tri društva su registrovana 2023. godine.
Ciljno društvo predmetne koncentracije za Bosnu i Hercegovinu predstavlja SKY TOWERS INFRASTRUCTURE d.o.o. Banja Luka, ul. Vuka Karadžića br. 2, 78000 Banja Luka, Bosna i Hercegovina, koje će se izdvojiti iz matičnog društva Mtel a.d. Banja Luka, registrirano tokom 2023. godine, u Okružnom privrednom sudu u Banja Luci, matični broj 57-01-0248-23, JIB: 4405073370005.
Ciljno društvo je društvo posebne namjene, (**), koja su pod kontrolom Telekom Srbija, vodećeg telekomunikacijskog operatera u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori. SKY TOWERS BiH je u 100% vlasništvu društva "Telekomunikacije Republike Srpske" dioničko društvo, Banja Luka (u daljem tekstu: Mtel a.d. Banja Luka), sa sjedištem u Vuka Karadžića broj 2, Banja Luka, Bosna i Hercegovina, a koje je u većinskom vlasništvu (65% dionica) društva Telekom Srbija a.d. Beograd, Republika Srbija (u daljem tekstu: Telekom Srbija).
1.2.1. Povezana društva u Bosni i Hercegovini
Sky Towers BiH nema povezanih društava u Bosni i Hercegovini.
Društvo-majka SKY TOWERS BiH je društvo Mtel a.d. Banja Luka, sa sjedištem u Vuka Karadžića broj 2, Banja Luka Bosna i Hercegovina, sa 100% udjela.
Društva (**)
2. Pravni okvir ocjene koncentracije
Konkurencijsko vijeće je u provođenju postupka ocjene predmetnih koncentracija primijenilo odredbe Zakona, Odluke o utvrđivanju relevantnog tržišta ("Službeni glasnik BiH", br. 18/06 i 34/10), Odluke o definisanju kategorija dominantnog položaja ("Službeni glasnik BiH", broj 34/10), Odluke o načinu podnošenja prijave i kriterijima za ocjenu koncentracija privrednih subjekata ("Službeni glasnik BiH", broj 34/10), te Zakon o upravnom postupku BiH ("Službeni glasnik BiH", br. 29/02, 12/04, 88/07, 93/09, 41/13 i 53/16).
Konkurencijsko vijeće može, na osnovu člana 43. stav (7) Zakona, koristiti sudsku praksu Evropskog suda i odluke Evropske komisije, kao i kriterije i standarde iz Uredbe Vijeća EK broj 139/2004 o kontroli koncentracije između privrednih subjekata, Obavijest Evropske Komisije o konceptu koncentracija privrednih subjekata te Smjernice za ocjenu horizontalnih /vertikalnih koncentracija.
3. Pravni osnov i oblik koncentracije
Prijava namjere koncentracije je podnesena je na osnovu Pisma Namjere koje je zaključeno između Podnosioca Prijave i društva Preduzeće za Telekomunikacije Telekom Srbija akcionarsko društvo, Beograd, Takovska 2, Beograd, Republika Srbija dana 12. oktobra 2023. godine.
(**)
Pravni oblik koncentracije je u skladu sa članom 12. stav (1), tačka b) Zakona.
4. Obaveza prijave koncentracije
U skladu sa članom 14. stav (1) tačke a) i b) Zakona, obaveza prijave koncentracije postoji kada učesnici koncentracije prodajom roba i/ili usluga ostvare na svjetskom tržištu 100 miliona KM po završnom računu u godini koja je prethodila koncentraciji i kada ukupni godišnji prihodi svakog od najmanje dva privredna subjekta učesnika koncentracije ostvareni prodajom roba i /ili usluga na tržištu Bosne i Hercegovine iznose najmanje 8 miliona KM po završnom računu u godini koja je prethodila koncentraciji, ili ako je njihov zajednički udio na relevantnom tržištu veći od 40,0%.
Ukupni godišnji prihodi privrednih subjekata učesnika koncentracije, grupacije podnosioca prijave – ACTIS LLP, i prihod MTEL – u dijelu poslovanja koje je predmet ove transakcije, za 2022. godinu kao godinu koja je prethodila koncentraciji, u skladu s članom 14. Zakona su prikazani u Tabeli 1. kako slijedi:
Tabela 1.
|
ACTIS LLP
|
MTEL
(izdvojeno poslovanje)
|
SKY TOWERS BiH
|
Svijet
|
(**)
|
(**)
|
Registrovano u 2023. godini
|
(**)
|
(**)
|
Bosna i Hercegovina
|
-
|
(**)
|
Registrovano u 2023. godini
|
-
|
(**)
|
Izvor: Prijava (prema tečaju Evropske Centralne banke za 2022. godinu)
Tržišni udjeli po broju tornjeva, ciljnog društva i njihovih konkurenata na dan 31.12.2022. godine, na relevantnom tržištu, prikazano u tabeli 2:
Tabela 2.
Konkurent
|
BROJ TORNJEVA
|
BROJ TORNJEVA U POSTOTCIMA %
|
MTEL
|
(**)
|
(**)
|
BH TELECOM
|
(**)
|
(**)
|
HT MOSTAR
|
(**)
|
(**)
|
UKUPNO:
|
(**)
|
(**)
|
Prema podacima iz Tabele 1. i Tabele 2. učesnici koncentracije nisu ispunili uslove iz člana 14. stav (1) tačka b) Zakona, koji se odnosi na ukupni godišnji prihod na tržištu Bosne i Hercegovine, a ukupni tržišni udio istih prelazi 40% u Bosni i Hercegovini, te su isti bili u obavezi podnijeti Prijavu koncentracije Konkurencijskom vijeću.
3. Relevantno tržište učesnika koncentracije
Relevantno tržište koncentracije, u smislu člana 3. Zakona, te čl. 4. i 5. Odluke o utvrđivanju relevantnog tržišta, čini tržište određenih proizvoda/usluga koje su predmet obavljanja djelatnosti na određenom geografskom tržištu.
Prema odredbi člana 4. Odluke o utvrđivanju relevantnog tržišta u proizvodnom smislu obuhvaća sve proizvode i/ili usluge koje potrošači i/ili korisnici smatraju međusobno zamjenjivim, pod prihvatljivim uslovima, imajući u vidu osobito njihove bitne karakteristike, kvalitet, uobičajenu namjenu, način upotrebe, uslove prodaje i cijene.
Nadalje, prema članu 5. Odluke o utvrđivanju relevantnog tržišta, relevantno tržište u georafskom smislu obuhvaća cjelokupnu ili dio teritorije Bosne i Hercegovine na kojoj privredni subjekt djeluje u prodaji i/ili kupovini relevantnog proizvoda pod jednakim ili dovoljno ujednačenim uslovima i koji to tržište bitno razlikuje od uslova tržišne konkurencije na susjednim geografskim tržištima.
Uzimajući u obzir aktivnosti ciljnih društava relevantno tržište proizvoda za svrhe ocjene prijavljene koncentracije se može definisati kao tržište davanja u zakup (iznajmljivanja) telekomunikacijskih tornjeva, tj. pružanja prostora na tornjevima za instalaciju infrastrukture elektronskih komunikacijskih mreža.
Konkurencijsko vijeće je kao relevantno geografsko tržište predmetne koncentracije odredilo tržište Bosne i Hercegovine.
Slijedom navedenoga relevantno tržište predmetne koncentracije je tržište davanja u zakup (iznajmljivanja) telekomunikacijskih tornjeva, tj. pružanja prostora na tornjevima za instalaciju infrastrukture elektronskih komunikacijskih mreža na području Bosne i Hercegovine.
5. Analiza i ocjena koncentracije
Konkurencijsko vijeće je analizom relevantnih podataka, u smislu članka 17. Zakona, ocijenilo da provođenjem predmetne koncentracije neće doći do ograničavanja ili narušavanja tržišne konkurencije.
Pri procjeni predmetne transakcije Konkurencijsko vijeće je uzelo u obzir slijedeće podatke, odnosno dostavljena Prijava namjere koncentracije se odnosi na:
- stvaranje nezavisnih toranjskih društava putem izdvajanja imovine, koja su specijalizovana za upravljanje "pasivnom" infrastrukturom za bežične komunikacije kao neutralan zakupodavac, ima nekoliko prednosti za potrošače.
- dijeljenje tornjeva od strane nekoliko zakupaca će smanjiti troškove za operatere mobilnih komunikacija/telefonije, pomoći da se poveća pokriće signalom i dovesti do manjeg troška upravljanja pasivnom infrastrukturom i u konačnici smanjiti cijene za potrošače.
- nezavisna toranjska društva imaju ulogu u bržem i boljem omogućavanju uvođenja 5G tehnologije i kontinuiranom proširenju pokrića mobilnim signalom.
- operateri mobilnih komunikacija/telefonije prodaju svoju toranjsku infrastrukturu, u brojnim poslovnim transakcijama koje su provedene u svijetu (u prijavi dostavljena tablica sa primjerima), čime se olakšava ulazak novih tržišnih učesnika.
- vlasnici tornjeva imaju interes da dijele toranjsku infrastrukturu putem omogućavanja više operatera/lica da koriste istu fizičku infrastrukturu.
Na ovaj način omogućuje se znatno povećanje omjera najma (prosječan broj korisnika po tornju) toranjskih društava, što bi rezultiralo efikasnijim i racionalnijim poslovanjem koje je korisno i za toranjska društva i za operatere mobilnih komunikacija/telefonije.
- ova poslovna transakcija predstavlja izdvajanje telekomunikacijskih tornjeva u nezavisno toranjsko društvo koje nije povezano sa bilo kojim pojedinačnim operaterom.
Nezavisnost novoosnovanog toranjskog društva time može dovesti do povećane iskorištenosti svakog tornja od strane dostupnih operatera, što dalje može indirektno imati pozitivan uticaj na potrošače.
- toranjsko poslovanje, je određeno određenim brojem faktora koji utiču na njegov rast, ali najvažniji su pokriće mrežom i povećanje gustoće (uvođenje 5G) i pružanje dodatnih usluga.
- potražnja za predmetnom infrastrukturom, od strane operatera ili društava koja trebaju instalaciju komunikacijske opreme koja je nužna za pružanje usluga elektronskih komunikacija. Neki od ovih operatora, najznačajnije operatori mobilnih komunikacija, su zastupljeni i na strani ponude i na strani potražnje. Stoga, mreže operatora mobilnih komunikacija predstavljaju efikasnu konkurenciju predmetnim tornjevima.
U odnosu na gore navedene činjenice, Konkurencijsko vijeće je utvrdilo kako predložena poslovna transakcija:
- neće dovesti do smetnji na relevantnom tržištu, imajući u vidu i činjenicu kako Podnosilac prijave privredni subjekt ACTIS EU ne obavlja bilo kakve poslvne aktivnosti na tržištu Bosne i Hercegovine.
- neće na bilo koji način uticati na konkurenciju na relevantnom tržištu, jer neće doći do povećanja tržišnih udjela,
- neće doći do značajnog narušavanja efikasne tržišne konkurencije,
- neće doći stvaranja novog dominantnog položaja, i
- neće doći do jačanja postojećeg dominantnog položaja na relevantnom tržištu kao rezultat ove poslovne transakcije, jer kako neće biti preklapanja između poslovnih aktivnosti Podnosioca prijave i SKY TOWERS BiH.
Transakcija ni na koji način neće negativno uticati na konkurenciju na tržištu, jer će nakon transakcije SKY TOWERS BiH biti nezavisan pružalac usluga, koji neće biti dio bilo kojeg od tri telekomunikacijska operatera u BiH (Mtel BiH, BH Telecom, Eronet).
Ograničenja koja su saržana u Pismu namjere predstavljaju sporedna ograničenja (ancillary restraints), te su u opravdana u odnosu na vrememski period predviđen u Pismu namjere.
Slijedom navedenog, i analizom svih dostavljenih podataka Konkurencijsko vijeće je ocijenilo kako predmetnom koncentracijom neće doći do sprječavanja, ograničavanja ili narušavanja konkurencije na tržištu, pa je stoga istu i ocijenilo kao dopuštenu, u smislu člana 18. stav (2) tačka a) Zakona.
6. Administrativna taksa
Podnosilac prijave je na ovo Rješenje, u skladu sa članom 2. stav (1) tarifni broj 107. tačka d) pod 1) Odluke o visini administrativnih taksi u vezi sa procesnim radnjama pred Konkurencijskim vijećem ("Službeni glasnik BiH", br. 30/06, 18/11 i 75/18) dužan platiti administrativnu taksu u ukupnom iznosu od 5.000,00 KM u korist Budžeta institucija Bosne i Hercegovine.
7. Pouka o pravnom lijeku
Protiv ovog Rješenja nije dozvoljena žalba.
Nezadovoljna strana može pokrenuti upravni spor pred Sudom Bosne i Hercegovine u roku od 30 dana od dana prijema, odnosno objave ovoga Rješenja.