Službeni glasnik BiH, broj 20/19

Na osnovu člana 15. stav (1) Zakona o štrajku zaposlenih u institucijama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", broj 41/16) i člana 17. Zakona o Vijeću ministara Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", br. 30/03, 42/03, 81/06, 76/07, 81/07, 94/07 i 24/08), na prijedlog Centralne harmonizacijske jedinice Ministarstva finansija i trezora Bosne i Hercegovine, Vijeće ministara Bosne i Hercegovine, na 150. sjednici, održanoj 24.07.2018. godine, donijelo je


ODLUKU


O UTVRĐIVANJU MINIMUMA PROCESA RADA U CENTRALNOJ HARMONIZACIJSKOJ JEDINICI MINISTARSTVA FINANSIJA I TREZORA BOSNE I HERCEGOVINE ZA VRIJEME TRAJANJA ŠTRAJKA


Član 1.
(Predmet Odluke)

Ovom odlukom utvrđuje se minimum procesa rada u Centralnoj harmonizacijskoj jedinici Ministarstva finansija i trezora Bosne i Hercegovine (u daljnjem tekstu: CHJ) za vrijeme trajanja štrajka.

Član 2.
(Minimum procesa rada)

(1) Zaposleni u CHJ mogu početi štrajk ako se osigura minimum procesa rada koji osigurava nesmetano funkcioniranje svih organizacionih jedinica CHJ.

(2) Minimum procesa rada u CHJ za vrijeme štrajka ostvaruje se na način da se osigura kontinuirano obavljanje poslova i zadataka koji se odnose na:

a) obavljanje poslova uspostave sistema interne revizije u institucijama BiH (davanje saglasnosti i stručnih mišljenja, izvještavanje, verifikacija i certifikacija i organizacija i provođenje planiranih obuka iz oblasti IR);

b) obavljanje poslova uspostave sistema finansijskog upravljanja i kontrole u institucijama BiH (izvještavanje, organizaciju i provođenje planiranih obuka iz oblasti finansijskog upravljanja i kontrole);

c) obavljanje poslova koji neposredno održavaju proces rada (pisarnica, blagajna, obračun plata i naknada, obavljanje poslova koji proizlaze iz radno-pravnog statusa zaposlenih, operativni poslovi u ISFU sistemu na plaćanju roba i usluga);

d) obavljanje svih poslova i zadataka u CHJ koji ne trpe odgađanje zbog zakonski propisanih rokova.

(3) U tri osnovne organizacione jedinice CHJ, u kojima je sistematizirano ukupno 12 radnih mjesta, minimum procesa rada za vrijeme štrajka ostvaruje se sa po jednim zaposlenim po osnovnoj organizacionoj jedinici.

Član 3.
(Osiguravanje minimuma procesa rada)

(1) Ukoliko do početka štrajka ne dođe do rješavanja spora mirnim putem, zaposlene koji su dužni raditi za vrijeme štrajka radi osiguravanja minimuma procesa rada, određuje direktor CHJ posebnom odlukom.

(2) Rukovodioci osnovnih organizacionih jedinica CHJ nakon organiziranja štrajka obavezni su:

a) provesti minimum procesa rada iz člana 2. ove odluke;

b) napraviti plan i odrediti zaposlene koji će raditi za vrijeme trajanja štrajka;

c) odrediti poslove i radne zadatke koji ne trpe odlaganje, odnosno koje je neophodno izvršavati za vrijeme trajanja štrajka.

(3) Za vrijeme trajanja štrajka direktor CHJ i organizatori štrajka dužni su da sarađuju radi osiguravanja minimuma procesa rada.

Član 4.
(Stupanje na snagu)

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku BiH".

VM broj 293/18
24. jula 2018. godine
Sarajevo


Predsjedavajući
Vijeća ministara BiH
Dr. Denis Zvizdić, s. r.

Pretplatnici imaju dodatne pogodnosti. Ukoliko ste već pretplatnik, prijavite se! Ukoliko niste pretplatnik, registrirajte se!