Službeni glasnik BiH, broj 14/17

Na osnovu člana 17. Zakona o Vijeću ministara Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", br. 30/03, 42/03, 81/06, 76/07, 81/07, 94/07 i 24/08) i člana 26. stav (1) Zakona o elektronskom potpisu ("Službeni glasnik BiH", broj 91/06), na prijedlog ministra komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine, Vijeće ministara Bosne i Hercegovine, na 88. sjednici, održanoj 18. januara 2017. godine, donijelo je


PRAVILNIK


O EVIDENCIJI OVJERILACA


Član 1.
(Predmet Pravilnika)

Ovim Pravilnikom propisuje se sadržaj i način vođenja evidencije ovjerilaca koji obavljaju usluge izdavanja kvalificiranih potvrda (u daljem tekstu: ovjerilac), obrasci prijave za upis u evidenciju, prijave za upis promjena, kao i vrsta, sadržaj i način dostavljanja dokumentacije neophodne za uvođenje u evidenciju.

Član 2.
(Evidencija ovjerilaca)

(1) Evidenciju ovjerilaca (u daljem tekstu: evidencija), u skladu sa članom 20. Zakona o elektronskom potpisu, vodi Nadzorni organ.

(2) U evidenciju se upisuju slijedeći podaci:

a) redni broj upisa u evidenciju ovjerioca;

b) datum upisa u evidenciju;

c) naziv ovjerioca;

d) sjedište ovjerioca (ulica i broj, poštanski broj i mjesto, država);

e) poresko-identifikacioni broj (PIB);

f) šifru i opis djelatnosti;

g) broj telefona i faksa;

h) elektronska adresa;

i) ime i prezime, broj lične karte, adresa, telefon/faks, e-mail, stručna sprema odgovornog lica, stručna sprema vlasnika/suvlasnika;

j) vrsta i datum promjene podataka upisanih u evidenciju;

k) datum brisanja iz evidencije.

Član 3.
(Način vođenja evidencije)

(1) Evidencija se vodi u papirnom i elektronskom obliku.

(2) Evidencija u elektronskom obliku javno je dostupna na Internet stranici Nadzornog organa.

(3) Prilikom vođenja evidencija iz stava (1) ovog člana, Nadzorni organ obrađuje lične podatke u skladu sa propisima kojim je uređena zaštita ličnih podataka.

Član 4.
(Prijava za upis u evidenciju)

(1) Prijava za upis u evidenciju (u daljem tekstu: prijava) podnosi se u pismenom obliku, neposredno ili poštom, na Obrascu 1 koji je prilog ovog Pravilnika i čini njegov sastavni dio.

(2) Ovjerilac je dužan da prijavu podnese odmah nakon početka obavljanja usluga izdavanja kvalificiranih potvrda.

Član 5.
(Dokumentacija uz prijavu)

(1) Uz prijavu ovjerilac prilaže slijedeću dokumentaciju:

a) izvod o upisu pravnog lica u registar;

b) bilans stanja i bilans uspeha za posljednju poslovnu godinu;

c) interna pravila rada;

d) akt o unutrašnjoj organizaciji ovjerioca;

e) spisak zaposlenih, stručnu spremu, osposobljenost i radni status zaposlenih na poslovima koji se odnose na usluge izdavanja potvrda.

(2) Dokumentacija iz stava (1) ovog člana podnosi se u originalu ili se prilaže kopija ovjerena od strane nadležnog organa.

Član 6.
(Sastavni dio evidencije)

(1) Pored podataka navedenih u članu 2. ovog Pravilnika sastavni dio evidencije čini i dokumentacija na osnovu koje se vrši upis u evidenciju.

(2) Dokumentacija iz stava (1) ovog člana čuva se u skladu sa propisima kojim je uređeno čuvanje arhivske građe.

Član 7.
(Način podnošenja prijave)

(1) Prijava se može podnijeti i elektronskim putem, tako što podnosilac unosi podatke u Obrazac iz člana 4. stav (1) ovog Pravilnika, koji se objavljuje na Internet stranici Nadzornog organa, a dokumentacija koja se prilaže uz prijavu dostavlja se u elektronskoj formi na elektronsku adresu Nadzornog organa.

(2) Podnosilac je dužan da u roku od pet dana od dana podnošenja prijave elektronskim putem, dostavi Nadzornom organu dokumentaciju iz člana 5. stav (2) ovog Pravilnika.

(3) Ako dokumentacija nije dostavljena na način i u roku iz stava (2) ovog člana smatrat će se da prijava nije podnijeta.

(4) Kao datum i vrijeme podnošenja prijave uzima se datum i vrijeme dostavljanja dokumentacije iz člana 5. Nadzornom organu.

Član 8.
(Upis u evidenciju)

Nadzorni organ vrši upis ovjerioca u evidenciju odmah nakon podnošenja prijave.

Član 9.
(Prijava promjene podataka)

Ovjerilac je dužan da prijavi svaku promjenu podataka koji se vode u evidenciji, a koja nastupi tokom obavljanja djelatnosti i to u roku od deset dana od dana nastanka promjene, kao i činjenicu da je prestalo da obavlja usluge izdavanja potvrda, radi brisanja iz evidencije.

Član 10.
(Ovlaštenje za podnošenje prijave)

(1) Prijavu za upis promjene ili brisanje iz evidencije podnosi ovjerilac na Obrascu 2 koji je prilog ovog Pravilnika i čini njegov sastavni dio.

(2) Prijava iz stava (1) ovog člana podnosi se na način utvrđen ovim Pravilnikom za podnošenje prijave.

Član 11.
(Brisanje iz evidencije)

Nakon što ovjerilac podnese prijavu za brisanje iz evidencije zbog prestanka rada ili promjene djelatnosti, Nadzorni organ ga briše iz evidencije.

Član 12.
(Stupanje na snagu)

Ovaj Pravilnik stupa na snagu prvog dana od dana objave u "Službenom glasniku BiH".

VM broj 10/17
18. januara 2017. godine
Sarajevo


Predsjedavajući
Vijeća ministara BiH
Dr. Denis Zvizdić, s. r.









Pretplatnici imaju dodatne pogodnosti. Ukoliko ste već pretplatnik, prijavite se! Ukoliko niste pretplatnik, registrirajte se!